Βεβαίως και η Σουίφτ έχει ένα ολόκληρο άλμπουμ με καινούργια τραγούδια να προωθήσει, αλλά την εβδομάδα μετά την κυκλοφορία του «Folklore» οι χρήστες του TikTok διάλεξαν να «κολλήσουν» με το remix του «Love Story», το οποίο ανεπισήμως έκανε ο 22χρονος παραγωγός Disco Lines. Το έκανε πριν έναν χρόνο, μέσα σε σχεδόν μία ώρα, δεν μπορεί να κερδίσει τίποτα από αυτό καθώς δεν έχει επισήμως έγκριση από τον κάτοχο των δικαιωμάτων του τραγουδιού, οπότε το ανέβασε στο εναλλακτικό SoundCloud του.

Το remix περιέσωσε ο χρήστης του TikTok, EthanIsHung: ανέβασε το πρώτο του βίντεο «Love Story». Το πρότζεκτ ανύψωσε σε υψηλότερα επίπεδα ο χρήστης Pokemonmasterzo, ο οποίος είχε την ιδέα βάλει το κινητό του πάνω σε μια σανίδα σκέιτμπορντ και να την «εκτοξεύσει» ακριβώς τη στιγμή που το τραγούδι φτάνει στην κορύφωσή του. Την πρώτη μέρα μετά το κλιπ του Pokemonmasterzo, 1.000 χρήστες του TikTok εμπνεύστηκαν για να δημιουργήσουν τα δικά τους βίντεο. Η ομάδα Disco Lines - αποτελείται από τον 22χρονο παραγωγό και τον μάνατζερ του, τον Θίο Φέλντμαν της εταιρεία Bear & Owl - ζήτησε τη συνδρομή του Τιμ Κόλινς, που έχει την εταιρεία μάρκετιγκ Creed Media και εκατοντάδες καμπάνιες στο TikTok για μια σειρά δισκογραφικών εταιρειών στο ενεργητικό του. Μετά από τις συμβουλές του, ο Φέλντμαν και η Bear & Owl εστίασαν σε αυτούς που ο Κόλινς αποκαλεί «μικρο-δημιουργούς» στο TikTok, ενθουσιώδεις χρήστες με λίγες χιλιάδες followers ο καθένας. Και αυτοί ξεκίνησαν μια χιονοστιβάδα. Επί τρεις μέρες, εμφανίζονταν στο TikTok 2.000 βίντεο «Love Story» την ημέρα. Μετά, εκτοξεύθηκαν σε 10.000 βίντεο την ημέρα. Την περασμένη Τρίτη, το remix εμφανίστηκε σε πάνω από 250.000 βίντεο. Την Πέμπτη, ο συνολικός αριθμός είχε ανέβει σε πάνω από 1 εκατομμύριο βίντεο, σε διάστημα λιγότερο της μιας εβδομάδας.

Η Τέιλορ Σουίφτ έχει πει ότι θέλει να ηχογραφήσει ξανά παλιά μουσική της, οπότε δεν μένει παρά να προσπαθήσει η ομάδα Disco Lines να πείσει την τραγουδίστρια να ξαναδουλέψει το «Love Story».