Θα περίμενε κανείς ότι ο Ένιο Μορικόνε θα ένιωθε κολακευμένος από τη λατρεία που του δείχνει ο Κουέντιν Ταραντίνο «ντύνοντας» τις ταινίες του με παλαιότερες μουσικές του, ή αναθέτοντάς του το σάουντρακ για τους «Μισητούς Οκτώ» που χάρισε στον θρυλικό Ιταλό συνθέτη το πρώτο «κανονικό» του Όσκαρ (του είχε απονεμηθεί ένα τιμητικό το 2007). Γι αυτό και ακούστηκαν πολύ περίεργα τα όσα δημοσιεύτηκαν σε συνέντευξη του Ιταλού συνθέτη στο νέο τεύχος του γερμανικού Playboy. 

«Κρετίνος» και «κλέφτης» είναι δύο από τα κοσμητικά επίθετα με τα οποία φέρεται να «στόλισε» τον Αμερικανό σκηνοθέτη. «Είναι απόλυτα χαοτικός. Μιλάει χωρίς να σκέφτεται, κάνει τα πάντα την τελευταία στιγμή. Δεν έχει ιδέα. Τηλεφωνεί ξαφνικά και θέλει ένα πλήρες σάουντρακ μέσα σε λίγες μέρες. Αυτό δεν είναι εφικτό. Με κάνει τόσο έξαλλο. Δεν πρόκειται να το ανεχτώ. Και του το είπα την τελευταία φορά».

Ο 90χρονος (τα έκλεισε το περασμένο Σάββατο) Μορικόνε, που έχει δουλέψει σε πάνω από 500 ταινίες, φέρεται να πιστεύει επίσης ότι ο Ταραντίνο δεν ανήκει στο πάνθεον των μεγάλων σκηνοθετών. «Ο άνθρωπος είναι κρετίνος. Το μόνο που κάνει είναι να κλέβει πράγματα από άλλους και να τα ενώνει ξανά. Δεν υπάρχει κάτι πρωτότυπο σε αυτό, δεν τον κάνει σκηνοθέτη. Είναι ένα τίποτα σε σύγκριση με τους μεγάλους του Χόλιγουντ, όπως ο Τζον Χιούστον, ο Αλφρεντ Χίτσκοκ ή ο Μπίλι Γουάιλντερ. Εκείνοι είχαν επίπεδο. Ο Ταραντίνο απλά σερβίρει ξαναζεσταμένο φαγητό».

Όλα τα παραπάνω ο Μορικόνε τα διαψεύδει με δήλωση που έκανε το βράδυ της Κυριακής. «Είναι απολύτως ψέματα. Δεν έχω δώσει συνέντευξη στο γερμανικό Playboy και δεν έχω αποκαλέσει ποτέ κρετίνο τον Ταραντίνο, ούτε τις ταινίες του σκουπίδια. Σε συνέντευξη Τύπου στο Λονδίνο, μπροστά στον Ταραντίνο, έχω δηλώσει ότι τον θεωρώ έναν από τους μεγαλύτερους σκηνοθέτες όλων των εποχών. Έχω εξουσιοδοτήσει τον δικηγόρο μου στην Ιταλία να κινηθεί νομικά».