Η αγάπη του για τον παλιό ελληνικό κινηματογράφο τον οδήγησε την περσινή σεζόν σε μία μεγάλη επιτυχία, στη θεατρική μεταφορά του «Γοργόνες και Μάγκες». Ο Γιώργος Βάλαρης, φέτος, «ξαναχτυπά» με το «Μαριχουάνα Stop» και τη «Νεράιδα και το παλικάρι», δύο παραστάσεις που πριν ακόμη ξεκινήσουν έχουν σχολιαστεί και πολυσυζητηθεί. Εκείνος, έχοντας τόσο το ρόλο του σκηνοθέτη, όσο κι εκείνον του ηθοποιού, μιλά για την επιλογή της Ντορέττας Παπαδημητρίου και της Μαρίας Κορινθίου για τους πρωταγωνιστικούς ρόλους, όσο και για τη σύγκριση που γίνεται με τη Ζωή Λάσκαρη και την Αλίκη Βουγιουκλάκη. 

Πώς προέκυψε η ιδέα για αυτά τα δύο εγχειρήματα; 
Είναι γνωστή η αγάπη μου, πλέον, και για τα μιούζικαλ αλλά και για τον ελληνικό κινηματογράφο. Μετά την επιτυχία και αποδοχή του οράματός μου με το «Γοργόνες και Μάγκες», η σκέψη μου στράφηκε σε ένα καλλιτέχνη ορόσημο τον Τόλη Βοσκόπουλο, ο οποίος μου έκανε την τιμή να ανταποκριθεί θετικά και να ερμηνεύσει στο μιούζικαλ που σφράγισε με την παρουσία του πριν 47 χρόνια στο «Μαριχουάνα Stop», ζωντανά τα τραγούδια της παράστασης. 

Επόμενος στόχος ήταν να ανεβάσω ακόμη ένα θεατρικό μιούζικαλ στο θέατρό μου, το «Broadway». Μετά από σκέψη, κατέληξα στη «Νεράιδα και το παλικάρι», αγαπημένη μου ταινία, με πρωταγωνίστρια ένα πρόσωπο που πιστεύω πολύ, τη Μαρία Κορινθίου, και ένα τόσο δυνατό καστ που ο Θεός με βοήθησε να έχω, με τον Γιώργο Κωνσταντίνου και τη Χρυσούλα Διαβάτη που τους ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνουν!

Η διαδικασία για να μπορέσετε να μεταφέρετε τέτοιου είδους έργα στο σανίδι, ποια είναι; 
Δεν είναι εύκολη και είναι χρονοβόρα και αρκετά υψηλού κόστους, γιατί ότι έχει να κάνει με σινεμά έχει υψηλό κοστολόγιο και είναι δύσκολο. Αλλά τους ευχαριστώ όλους για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν.

Η διασκευή-απόδοση του σεναρίου, ελλοχεύει κινδύνους για εσάς; Απαιτείται σεβασμός και προσοχή στο πρωτότυπο κείμενο; Οι παρεμβάσεις και οι αλλαγές με τι κριτήρια γίνονται;
Πρώτα από όλα υπάρχει σεβασμός στο πρωτότυπο σενάριο και στην εικόνα της ταινίας, γιατί ο κόσμος θέλει να βλέπει αυτό που έχει συνηθίσει και αποτυπώσει στη μνήμη του. Προσπαθώ να βάζω θεατρικές πινελιές που ενισχύουν τη θεατρικότητα του έργου.

Ποιοι ήταν οι λόγοι που σας οδήγησαν στην επιλογή της Ντορέττας Παπαδημητρίου και της Μαρίας Κορινθίου, για τους δύο πρωταγωνιστικούς ρόλους;
Τις εκτιμώ τις θαυμάζω, πιστεύω έχουν γκελ στο κοινό και μπορούν να υπηρετήσουν και το μουσικό θέατρο που κάνω εγώ.

Έχοντας δει πρόβες, πιστεύετε ότι θα είναι ευχάριστες εκπλήξεις;
Ναι πάρα πολύ και με έχουν ήδη δικαιώσει.

Θεωρείτε ότι είναι άδικη η σύγκριση που γίνεται με τις μεγάλες σταρ του κινηματογράφου, όπως με τη Ζωή Λάσκαρη και την Αλίκη Βουγιουκλάκη;
Είναι μοιραίο, αλλά στο τέλος, όταν γίνεται η παράσταση, όλο αυτό κοπάζει και όλοι δικαιωνόμαστε.

Υπήρξαν φορές που «θυμώσατε» με την κριτική που ασκήθηκε σε έργο, πρόσωπο του θιάσου σας;
Όχι, σχεδόν πάντα είναι θετικές οι κριτικές για τα πρόσωπα που επιλέγω γιατί γίνεται πάντα καλό καστ. 

Η μεταφορά κινηματογραφικών έργων στο σανίδι πιστεύετε θα απασχολήσει πολύ τους δημιουργούς από εδώ και στο εξής; Είναι ίσως μία έξυπνη λύση σε περίοδο κρίσης; 
Κατ’ αρχήν βλέπω, μετά την επιτυχία της παράστασής μου την προηγούμενη σεζόν, πως φέτος υπήρξε μια τάση προς τον ελληνικό κινηματογράφο ξανά. Από τη μια με χαροποιεί, από την άλλη φοβάμαι πως με αυτή την υπερ-πληθώρα θα «μπουκώσει» ο κόσμος σύντομα και είναι κρίμα. Ωστόσο,  εγώ θα το υπηρετήσω για κάποιο διάστημα ακόμα, με μεγάλες παραγωγές και σεβασμό στους μεγάλους δημιουργούς και καλλιτέχνες.

Εσείς, όμως, δεν είστε μόνο ο άνθρωπος που διασκευάζει τα έργα, είστε και ηθοποιός. Ποιος «ρόλος» από τους δύο σας γοητεύει περισσότερο;
Σίγουρα του σκηνοθέτη και δημιουργού, αν και το φλερτ με την υποκριτική είναι έντονο όπως όταν ξεκινούσα χρόνια πριν.