Όταν τα παιδιά του «Stranger Things» ξεκίνησαν να παίζουν στη σειρά ήταν 12-13 ετών. Τρία χρόνια και εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια μετά, έχουν ανοίξει δρόμους πέρα από την τηλεόραση. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο 16χρονος Φιν Γουλφχαρντ, που παίζει στον κινηματογράφο (θα τον δούμε τον Σεπτέμβριο στο «It: Chapter 2», έχει δικό του ροκ συγκρότημα, τους Calpurnia, και τώρα επιλέχθηκε από τον Άντονι Βακαρέλο, διευθυντή δημιουργικού του Saint Laurent ως το πρόσωπο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του γαλλικού οίκου.

Ποζάροντας σε ασπρόμαυρες φωτογραφίες, σε στυλ rock 'n' roll, το οποίο εδώ και καιρό αποτελεί σήμα κατατεθέν του brand, ο Γούλφχαρντ φωτογραφήθηκε με στενό κοστούμι και κολεγιακού τύπου δερμάτινο μπουφάν σε σκούρες αποχρώσεις, ριγέ και πουά πουκάμισα και στενή γραβάτα. Με άγρια μαλλιά, γυαλιά ηλίου ο ηθοποιός θυμίζει τον πανκ ποιητή της δεκαετίας του 1970, Τζον Κούπερ Κλαρκ.

Εντάξει, δεν είναι Κιάνου Ριβς, αλλά με το ανδρόγυνο παρουσιαστικό του ο Γούλφχαρντ δείχνει να έχει μέλλον (και) στο χώρο της μόδας.