Η συνεργασία του Γιώργου Λάνθιμου με τον οίκο Gucci συνεχίζεται με τον βραβευμένο Έλληνα σκηνοθέτη να βρίσκεται και πάλι πίσω από το φακό για την κολεξιόν Άνοιξη Καλοκαίρι 2020 του πασίγνωστου οίκου μόδας.

Αυτή τη φορά ο Λάνθιμος σκηνοθέτησε τη νέα διαφημιστική καμπάνια του διάσημου οίκου και μαζί με τον Αλεσάντρο Μικέλε, διευθυντή δημιουργικού στον Gucci, δημιούργησαν ένα βίντεο με πρωταγωνιστές πανέμορφα άλογα και εντυπωσιακά μοντέλα.

Όπως θα δείτε στο βίντεο και τις φωτογραφίες που ακολουθούν τα αγέρωχα τετράποδα τοποθετήθηκαν μέσα στην πόλη και την καθημερινότητα του Λος Άντζελες: στο σούπερ μάρκετ, το βενζινάδικο, στους μποτιλιαρισμένους δρόμους, το σπίτι, ακόμα και μέσα στην πισίνα του ξενοδοχείου Chateau Marmont.

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Set in Los Angeles, the #GucciSS20 campaign stars horses and their human friends in paradoxical scenarios. #OfCourseAHorse is conceived by @alessandro_michele, art directed by @christophersimmonds and directed by @yorgoslanthimos. Watch the full video through link in bio. #AlessandroMichele Music: “Everybody’s Talkin’” Harry Nilsson (F. Neil) (P) Originally Released 1968. All rights reserved by RCA Records, a division of Sony Music Entertainment. © Third Palm Music / BMG Platinum Songs US. Courtesy of: BMG Rights Management (Italy) srl American Humane monitored the animal action on the set of the #GucciSS20 campaign. No animals were harmed®️. (AHD 09274) Chateau Marmont/ A.Society

A post shared by Gucci (@gucci) on

«Μην υποτιμάτε ποτέ τη δύναμη της τριπλέτας... ιδίως αν περιλαμβάνει ένα άλογο» αναφέρει ο ιταλικός οίκος στο αινιγματικό δελτίο Τύπου, και διερωτάται: «Τι είναι τα άλογα στη φωτογραφία; Είναι ένα μακρύτριχο, με ουρά κατοικίδιο; Ένα μέλος της οικογένειας; Ένα θεραπευτικό μέσο; Μια αναφορά στη συνεχιζόμενη ιππική γενεαλογία του DNA της Gucci; Μία μυθολογική μετενσάρκωση μιας θεότητας του έρωτα; Ίσως όλα αυτά, ίσως τίποτα».