Η Condé Nast Italy στηρίζει το Μιλάνο και την περιφέρεια Λομβαρδία της βόρειας Ιταλίας που πλήττονται από την επιδημία του κοροναϊού Covid-19.

Η εκδοτική εταιρεία αποφάσισε να αφιερώσει το περιοδικό Vanity Fair αυτής της εβδομάδας στο Μιλάνο ζητώντας από 64 προσωπικότητες της μόδας, της τέχνης, των επιχειρήσεων, της ψυχαγωγίας, του πολιτισμού και των δημόσιων οργανισμών, καθώς και από πολίτες που ξεχώρισαν κατά την κρίση υγείας με τη δουλειά και την αφοσίωσή τους, συμπεριλαμβανομένης μιας νοσοκόμας και ενός διανομέα τροφίμων για να μιλήσουν για τη σχέση τους με την πόλη και για το πώς αντιμετωπίζουν αυτή τη δύσκολη κατάσταση.

«Κύριο καθήκον ενός εβδομαδιαίου περιοδικού είναι να προσφέρει μια άποψη για τον σύγχρονο κόσμο και το Vanity Fair, με όλες τις εκδόσεις του επιδιώκει πάντα αυτόν τον στόχο» δήλωσε ο αρχισυντάκτης του περιοδικού, Σιμόνε Μαρκέτι.

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

#IOSONOMILANO In un momento difficile per Milano, per la sua regione e per l'Italia intera, abbiamo riunito in una copertina 64 volti, famosi e non, di una città alle prese con un'emergenza senza precedenti. È un appello all'unità, alla razionalità e al senso del dovere, valori che riteniamo fondamentali per la lotta globale a questo virus. In questo numero speciale troverete le storie di tanti milanesi che narrano la battaglia quotidiana, le strategie messe in atto o  una dichiarazione d'amore per una città messa alla prova. Da Cristina Piotti, infermiera coordinatrice del Reparto Malattie Infettive dell'Ospedale Sacco, ai più famosi Giorgio Armani, Franca Valeri, Miuccia Prada, Domenico Dolce, Stefano Gabbana, Ornella Vanoni, Mahmood, Francesco Vezzoli... solo per citarne alcuni. I loro racconti non sono la celebrazione di una città. Al contrario, queste 64 voci lanciano un messaggio universale. Ai governi di tutto il mondo dicono: fate i controlli, mettete la salute dei vostri cittadini prima di ogni cosa, siate coesi, informate invece di spaventare. Ai cittadini ricordano: seguite le direttive dei vostri governi con precisione, senza panico e con civiltà. Il numero, in edicola da mercoledì 11 marzo, sarà distribuito gratuitamente a Milano e in tutta la Lombardia per essere vicino a chi è stato, fino al momento in cui scriviamo, più colpito. È per noi un investimento importante e doveroso. Razionalità, unione e solidarietà: sono i valori che da Milano e dalla Lombardia vogliamo inviare al mondo. Le armi migliori per combattere questo virus

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Vanity Fair Italia (@vanityfairitalia) στις

«Με αυτό το τεύχος σε αυτήν την ιδιαίτερα δύσκολη εποχή για το Μιλάνο, τη Λομβαρδία, αλλά και ολόκληρη τη χώρα, θέλαμε να απεικονίσουμε το πιο αυθεντικό πνεύμα της πόλης, ριζωμένο στην πειθαρχία, την ορθολογική σκέψη, την αυστηρότητα και την αίσθηση της κοινότητας, κλειδί για την καταπολέμηση και την αντιμετώπιση αυτής της κρίσης» υπογράμμισε, σύμφωνα με το wwd.

«Το Μιλάνο με δίδαξε να είμαι σοβαρός και να κατανοώ τη σημασία της λήψης ηθικών επιλογών. Το αίσθημα ευθύνης για την προώθηση της αλλαγής και η απόλυτη σημασία της δημιουργίας ενός γόνιμου εδάφους για το μέλλον δεν είναι μόνο τα προσωπικά μου πάθη, αντιπροσωπεύουν το πιο αυθεντικό πνεύμα αυτής της πόλης» δηλώνει η σχεδιάστρια μόδας Miuccia Prada σε συνέντευξη στην οποία μιλά για τη ζωή των γονέων της στο Μιλάνο κατά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.

«Επέλεξα το Μιλάνο, όχι μόνο ως πόλη στην οποία ζω, αλλά και ως τρόπο ζωής, για την ενέργειά του, τη δύναμη να ξεκινάς πάλι κάθε πρωί γνωρίζοντας ότι οι πιθανές λύσεις εμφανίζονται, όταν εργάζεσαι. Αυτό το πνεύμα επέτρεπε πάντα στο Μιλάνο να αντιμετωπίζει τους δύσκολους καιρούς και τις τραγωδίες που παρουσίασε η ιστορία στην πόλη» δηλώνει ο Giorgio Armani, ο οποίος γράφει μια συναισθηματική ερωτική επιστολή στο Μιλάνο.

Μεταξύ των προσωπικοτήτων της βιομηχανίας μόδας που συμμετείχαν στο πρότζεκτ του Vanity Fair #I'mMilan είναι επίσης ο πρόεδρος και εκτελεστικός διευθυντής της Tod, Ντιέγκο Ντέλα Βάλε, ο πρόεδρος και εκτελεστικός διευθυντής του ομίλου Yoox Net-a-porter, Φεντερίκο Μαρκέτι και ο πρόεδρος του Gucci, Μάρκο Μπιτσάρι, οι οποίοι επαίνεσαν τόσο τον επιστημονικό όσο και τον ιατρικό κόσμο της πόλης, καθώς και τα θεσμικά όργανα.

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

#iosonoMilano, ma anche Wuhan, Parigi, Piacenza, Roma, Madrid, Teheran, Treviso, il mondo intero. Perché questa emergenza non risparmia nessuno e solo insieme possiamo uscirne. Quello di questo numero di Vanity Fair è un appello corale all’unità, alla razionalità e al senso del dovere, valori che riteniamo fondamentali per affrontare la sfida globale a questo virus. Le nostre storie e le vostre per attraversare insieme questo momento e non sentirci soli. Razionalità, unione e solidarietà: sono i valori che da Milano e dalla Lombardia vogliamo inviare a tutto il mondo. Le armi migliori che abbiamo per combattere questo virus. #vanityfair

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Vanity Fair Italia (@vanityfairitalia) στις

Σε ένδειξη στήριξης των πολιτών του Μιλάνου και της Λομβαρδίας, η Condé Nast Italy αποφάσισε να διανείμει δωρεάν το τεύχος του Vanity Fair.