Greek summer is a state of mind: Αποκαλυπτήρια για την καμπάνια του ελληνικού τουρισμού

Με ένα λιτό και απέριττο σποτ, διάρκειας σαράντα δευτερολέπτων, θα «τρέξει» φέτος η Ελλάδα στον στίβο του διεθνούς τουρισμού. Το σποτ παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση στην Αίγλη του Ζαππείου, παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη και εδράζεται στη βασική αρχή ότι το ελληνικό καλοκαίρι είναι κάτι περισσότερο: μια «αντίληψη» στο μυαλό του κάθε δυνητικού επισκέπτη της χώρας. 


«Είναι πλεονασμός να ξαναπούμε ότι φέτος τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά από ότι τα περιμέναμε», είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Ο πρωθυπουργός υπογράμμισε, όμως, ότι τα πράγματα πλέον αλλάζουν, με δεδομένη την επιτυχή διαχείριση του πρώτου κύματος της πανδημίας. Έκανε λόγο για μια νέα συλλογικότητα και εμπιστοσύνη στο κράτος, προσθέτοντας ότι αυτό είναι που μας επιτρέπει να επανερχόμαστε στη νέα κανονικότητα. 

Ο κ. Μητσοτάκης αναφέρθηκε στα κριτήρια για την είσοδο πολιτών από τρίτες χώρες τον Ιούνιο και έκανε λόγο για στοχευμένα τεστ από τον Ιούνιο και μετά. «Θα έρθουν σε μια Ελλάδα που θα είναι ίδια και διαφορετική», είπε για τους επισκέπτες της χώρας, αναφερόμενος στα αυστηρά υγειονομικά πρωτόκολλα για την προστασία νησιωτών, εργαζομένων και τουριστών. Έκανε, δε, ειδική μνεία στην τηρηση των μέτρων ατομικής προστασίας από τους εργαζομένους, προαναγγέλλοντας αυστηρούς ελέγχους τους καλοκαιρινούς μήνες. Μάλιστα, σε άλλο σημείο, απευθύνθηκε εκ νέου στους εργαζομένους στον τουρισμό, ξεκαθαρίζοντας ότι η κυβέρνηση κάνει ό,τι μπορεί για να υποστηρίξει τον κόσμο της εργασίας. Προανήγγειλε, δε, και άλλα όπλα στο μέλλον για να στηριχθεί και να ενισχυθεί ο κλάδος.

«Το καλοκαίρι αυτό ανοίγουμε σταδιακά, αλλά με αισιοδοξία τις πόρτες και τα παράθυρα της Ελλάδας στον κόσμο. Δεν υπερηφανευόμαστε για την επιτυχία μας και παρουσιάζουμε την Ελλάδα ως έναν προορισμό που κάποιος μπορεί να αρχίσει να τον βλέπει διαφορετικά», υπογράμμισε. «Είναι κάτι περισσότερο από τον ήλιο και τη θάλασσα», είπε ο πρωθυπουργός. «Αυτό που θέλουμε να επικοινωνήσουμε είναι ότι το καλοκαίρι δεν είναι μια εποχή, αλλά μια αντίληψη», τόνισε.

Ο πρωθυπουργός, μάλιστα, αναφέρθηκε ότι είναι σημαντικό αυτό να είναι γνωστό, ακόμα και αν κάποιος δεν έρθει φέτος. Υπογράμμισε ότι η καμπάνια βλέπει και στο 2021 και στο 2022 και περιέγραψε μια νέα εικόνα της χώρας ετο εξωτερικό. Ξεκαθάρισε ότι η προσέγγιση θα είναι λιτή και δωρική. «Δεν είναι εποχή για φανφάρες και για μεγάλα λόγια», τόνισε ο κ. Μητσοτάκης.

Ο διευθυντής Δημιουργικού της Προεδρίας της κυβέρνησης, Στηβ Βρανάκης, ανέλυσε τη στρατηγική της καμπάνιας, υπογράμμισε ότι η καμπάνια «χτίζει» πάνω στον ηγετικό ρόλο της χώρας λόγω της επιτυχημένης διαχείρισης της πανδημίας. «Θέλαμε να παράγουμε κάτι δημιουργικό, με ένα ισχυρό μήνυμα στον πυρήνα του», τόνισε και εξήγησε ότι στόχος ήταν να υπερκεραστεί ο αυστηρός χρονικός περιορισμός της σεζόν.

Με τη σειρά της, η CEO της Marketing Greece, της εταιρείας που συνέπραξε με την κυβέρνηση για την καμπάνια, Ιωάννα Δρέττα υπογράμμισε ότι μπορούμε να στείλουμε ένα μήνυμα αισιοδοξίας και ελπίδας στον υπόλοιπο κόσμο. Έκανε λόγο για ένα λιτό και σεμνό μήνυμα, ένα μήνυμα με ενσυναίσθηση του τι περάσαμε και τι τι μπορούμε να κάνουμε τώρα. «Να τα χωρέσουμε όλα σε 40 δευτερόλεπτα και μόλις ένα πλάνο», είπε ο κ. Μητσοτάκης. Υπογράμμισε, μάλιστα, ότι φιλοδοξία είναι να χτιστεί μια προσμονή, αλλά και ένα νέο brand για τη χώρα, με το βλέμμα στο μέλλον. Η κ. Δρέττα μάλιστα ανέφερε ότι η εταιρεία αναλαμβάνει και το κόστος της καμπάνιας, τονίζοντας ότι αυτή θα ξεκινήσει άμεσα, με στόχευση το κοινό του εξωτερικού. 

«Η ψυχη της Ελλάδας δεν έκλεισε ποτέ, παραμένει μια ανοιχτή πρόσκληση», είπε με τη σειρά του ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης. Ξεκαθάρισε ότι οι αρχές είναι έτοιμες να παρέμβουν όπου απαιτείται, ενώ υπάρχουν αυστηρά πρωτόκολλα για τον τουρισμό που θα τηρηθούν.