Ο Λόρενς Σερ, ο κινηματογραφιστής του «Joker» της ταινίας-φαινόμενο του Τοντ Φίλιπς που συνεχίζει να σπάει τα ταμεία στο παγκόσμιο box office, να δέχεται διθυραμβικές κριτικές και να γίνεται αντίκειμενο συζήτησης και ανάλυσης από κριτικούς μέχρι ψυχολόγους, χορευτές και χορογράφους, μιλάει για την μεγαλειώδη ερμηνεία του Χοακίν Φίνιξ ως Τζόκερ και τους αυτοσχεδιασμούς στα γυρίσματα που άφησαν άφωνους όλους τους συντελεστές.

Ο Σερ εξηγεί ότι οι περισσότερες σκηνές όπως εκείνες στον τηλεφωνικό θάλαμο ή τις σκάλες, υπήρχαν στο σενάριο, ωστόσο ορισμένες έγιναν αναπάντεχα από τον Φίνιξ εκείνη τη στιγμή.

Μία από αυτές είναι η περίφημη σκηνή στο ψυγείο, κατα τη οποία ο Χοακίν Φίνιξ βγάζει έξω όλα τα ράφια του και μπαίνει μέσα και κάθεται. Ο Σερ εξηγεί ότι κανείς από τους ανθρώπους του συνεργείου δεν είχε ιδέα τί επρόκειτο να κάνει ο ηθοποιός. «Στήσαμε τις κάμερες και ο Χοακίν απλά προσπάθησε να πράξει όπως κάθε άνθρωπος που βρίσκεται σε αντίστοιχη πνευματική κατάσταση. Είδαμε τί έκανε και μείναμε όλοι αποσβολωμένοι», θυμάται ο Σερ και προσθέτει «σκεφτόμασταν "τι κάνει, μπαίνει μέσα στο ψυγείο;". Ήταν αλλόκοτα διασκεδαστικό να το παρακολουθούμε όλο αυτό». 

Προϊόν αυτοσχεδιασμού του Φίνιξ είναι και η περιβόητη σκηνή μετά τις πρώτες δολοφονίες των τριών ατόμων στο μετρό, όταν ο ηθοποιός μπαίνει στις δημόσιες τουαλέτες και αντί να μιλάει στον εαυτό του μπροστά στον καθρέφτη, όπως έλεγε το σενάριο, ο Άρθουρ Φλεκ επιδίδεται σε έναν αργό χορό που σηματοδοτεί τη γέννηση του Joker.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Σερ, ο Φίνιξ άφησε ακόμα μια φορά άναυδο το συνεργείο πάλι σε σκηνή μετά από δολοφονία. Ο κινηματογραφιστής αναφέρεται στη σκηνή που ο Joker σκοτώνει στο σπίτι του τον πρώην συνάδελφό που του έδωσε το πιστόλι. Ο Σερ αποκαλύπτει ότι αυτό δεν βρισκόταν στο σενάριο και όλοι παρακολουθούσαν αποσβολωμένοι τον Φίνιξ να δημιουργεί μπροστά τους τη σκηνή λεπτός προς λεπτό.