Άνοιγμα στο νεανικό κοινό θέλει να κάνει το δίκτυο AMC με την τρίτη του σειρά από τον κόσμο του «The Walking Dead» (μετά από το original και το «Fear The Walking Dead»), η οποία θα ονομάζεται, όπως ανακοινώθηκε χθες, «The Walking Dead: World Beyond».

Σύμφωνα με την περίληψη που έχει δώσει στη δημοσιότητα το AMC, στο επίκεντρο της νέας σειράς των 10 επεισοδίων θα βρίσκεται «η πρώτη γενιά που ενηλικιώνεται στην αποκάλυψη όπως τη γνωρίζουμε. Κάποιοι θα γίνουν ήρωες. Κάποιοι θα γίνουν “κακοί”. Στο τέλος όλοι τους θα έχουν αλλάξει για πάντα».

Μετά από το πρώτο teaser που έκανε πρεμιέρα τον Οκτώβριο, όταν η σειρά δεν είχε ακόμη τίτλο, χθες προβλήθηκε και ένα νέο που μας συστήνει τον χαρακτήρα της Julia Ormond. Η βρετανίδα ηθοποιός που είχε κάνει μεγάλη καριέρα στα 90s με ταινίες όπως «Οι θρύλοι του πάθους» και «Λάνσελοτ, ο πρώτος ιππότης» και στη συνέχεια βρέθηκε εκτός του mainstream Χόλιγουντ, θα υποδυθεί την «χαρισματική ηγέτη μιας μεγάλης, εξελιγμένης και υπολογίσιμης δύναμης», η οποία, κρίνοντας από το teaser, θα είναι μάλλον η «κακιά» της σειράς.

Υπεύθυνος για τη νέα σειρά, που θα κάνει πρεμιέρα την άνοιξη του 2020, θα είναι ο Matt Negrette, σεναριογράφος και παραγωγός στις σεζόν 4-9 του «The Walking Dead». Πρωταγωνιστούν οι Aliyah Royale ως Iris, η Alexa Mansour ως Hope, η Annet Mahendru ως Huck, ο Nicolas Cantu ως Elton, ο Hal Cumpston ως Silas και ο Nico Tortorella ως Felix.

Με το δεύτερο αυτό spinoff οι δημιουργοί του «The Walking Dead» θα μπορούν να γεμίζουν ασταμάτητα τις οθόνες με ζόμπι για... σχεδόν ολόκληρη τηλεοπτική σεζόν, καθώς οι τρεις σειρές δεν θα συμπίπτουν στον προγραμματισμό.

Το AMC έχει έναν πολύ καλό λόγο να συνεχίσει να επενδύει στο «The Walking Dead». Πρόκειται για μία από τις ακριβότερες εκπομπές στη διαφημιστική αγορά, με ένα πακέτο διαφημίσεων για την τελευταία σεζόν να κοστίζει κατά μέσο όρο περίπου 415.000 ευρώ. Στην τηλεόραση μόνο οι αγώνες του αμερικανικού ποδοσφαίρου (NFL) είναι ακριβότεροι. Οι δύο σειρές μαζί ελκύουν διαφημιζόμενους υψηλού γοήτρου, όπως η Apple, η American Express, η T-Moblie και η Microsoft, ενώ το 2018 απέφεραν 240,2 εκατ. δολάρια σε διαφημιστικά έσοδα σύμφωνα με έκθεση της Kantar Media.