Εδώ και 21 εβδομάδες το «Stranger Things» του Netflix ήταν πρώτο στις προτιμήσεις του κοινού στις ΗΠΑ. Για να πέσει από την κορυφή, χρειάστηκε όλο το Ίντερνετ να πάθει παράκρουση με αυτό το πλασματάκι.

O baby Yoda, όπως αποκαλείται, που εμφανίστηκε στο τέλος του πρώτου επεισοδίου της σειράς του Disney+ «The Mandalorian» και έκλεψε εντελώς την παράσταση στα δύο που ακολούθησαν, είναι ο λόγος που η Star Wars σειρά κατέκτησε την πρώτη θέση στη λίστα της Parrot Analytics που αφορά τις πλατφόρμες streaming.

Η συγκεκριμένη λίστα δεν βασίζεται σε στοιχεία τηλεθέασης – άλλωστε οι πλατφόρμες δεν δίνουν τέτοιους αριθμούς, παρά μόνο όταν επιθυμούν να επικοινωνήσουν μια επιτυχία τους. Αυτό που κάνει η Parrot Analytics είναι να παρακολουθεί τη ζήτηση για μία σειρά και τη δημοφιλία της μέσα από από τη δραστηριότητα των χρηστών των social media, τις δημοσιεύσεις σχετικών βίντεο και φωτογραφιών, τις βαθμολογίες σε πλατφόρμες αξιολόγησης κ.ά. Η μονάδα μέτρησης που χρησιμοποιεί είναι οι «εκδηλώσεις ζήτησης» (demand expressions). Το «The Mandalorian» συγκέντρωσε 100.295.824 εκδηλώσεις ζήτησης, αφήνοντας το «Stranger Things» στις 81.243.962.

Πάντως, το σερί της σειράς του Netflix παραμένει αξιοθαύμαστο, αν σκεφτεί κανείς ότι όλα τα επεισόδια της τρίτης σεζόν έγιναν διαθέσιμα ταυτόχρονα στις 4 Ιουλίου. Αντίθετα, το Disney+ προβάλλει ένα επεισόδιο του «The Mandalorian» την εβδομάδα και μπορεί έτσι να συντηρεί για καιρό τον «θόρυβο» γύρω από τη σειρά.

H λίστα της Parrot Analytics με τις πιο δημοφιλείς streaming σειρές στις ΗΠΑ αυτές τις ημέρες είναι η ακόλουθη: