Μπήκε στην κούρσα των Όσκαρ με ρεκόρ 24 υποψηφιοτήτων και έφυγε με μόλις δύο βραβεία. Το φετινό στραπάτσο του Netflix ήταν εν μέρει αναμενόμενο, καθώς ο «Ιρλανδός» (10 υποψηφιότητες) είναι η κλασική ταινία που αξίζει να προταθεί σε πολλές κατηγορίες αλλά όχι και να κερδίσει, ενώ η «Ιστορία Γάμου» (6 υποψηφιότητες) που είχε περισσότερες πιθανότητες διάκρισης έπεσε θύμα των φαβορί αλλά και των «Παράσιτων» που έκαναν την έκπληξη.

Μόνο η Λόρα Ντερν που κέρδισε το Όσκαρ Β' γυναικείου ρόλου για την «Ιστορία Γάμου» και το ντοκιμαντέρ «American Factory» έφεραν βραβεία φέτος στο Netflix, ενώ πέρυσι η πλατφόρμα streaming με 15 υποψηφιότητες είχε καταφέρει να πάρει τέσσερα Όσκαρ: τρία από το «Ρόμα» (ξενόγλωσση ταινία, σκηνοθεσία, φωτογραφία) και ένα από το ντοκιμαντέρ μικρού μήκους «Period».

Το τι θα συνέβαινε με το Netflix στα Όσκαρ είχε ήδη φανεί στις Χρυσές Σφαίρες, όπου οι 34 υποφηφιότητες (για σινεμά και τηλεόραση) απέφεραν μόλις δύο βραβεία: ένα για την Ντερν και ένα για την Ολίβια Κόλμαν (ερμηνείας για το «The Crown»). Και όλα αυτά ενώ είχε ξοδέψει το ποσό ρεκόρ των 100 εκατ. δολαρίων για να προωθήσει τις παραγωγές του στα βραβεία (ενώ το μέσο χολιγουντιανό στούντιο ξοδεύει 5-20 εκατ. ανά ταινία).

Τα παραπάνω δεν σημαίνουν ότι το Netflix θα τα βάλει κάτω. Ήδη ετοιμάζεται για ισχυρή παρουσία στα επόμενα Όσκαρ το 2021 με ταινίες όπως το «Hillbilly Elegy» του Ρον Χάουαρντ με τις Έιμι Άνταμς και Γκλεν Κλόουζ, το «Good Morning, Midnight» του  Τζορτζ Κλούνεϊ με την Φελίσιτι Τζόουνς και το «Mank» του Ντέιβιντ Φίντσερ με τον Γκάρι Όλντμαν στο ρόλο του σεναριογράφου του «Πολίτη Κέιν», Χέρμαν Τζ. Μάνκιεβιτς.