Τα τελευταία 24ωρα το γύρο του διαδικτύου έχει κάνει μια είδηση που κάνει λόγο για μια νέα διαφημιστική καμπάνια του Netflix με τίτλο #Staythefuckhome που σκοπό έχει να πείσει τον κόσμο να παραμείνει σπίτι για να προστατευθεί και να συμβάλλει στον περιορισμό της εξάπλωσης του κορονοϊού.

Πολλοί πίστεψαν λοιπόν ότι στο πλαίσιο της καμπάνιας αυτής το Netflix έχει τοποθετήσει σε δρόμους της Αμερικής διαφημιστικές πινακίδες με spoilers από γνωστές σειρές του, γεγονός που ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα και ουδέποτε συνέβη κάτι τέτοιο.

Η αλήθεια είναι ότι όντως στο διαδίκτυο έχουν κυκλοφορήσει αφίσες με spoilers από σειρές του Netflix όπως λόγου χάρη του La Casa de Papel, ωστόσο το Netflix δεν έχει καμία σχέση με την ενέργεια αυτή αλλά δηλαδή να αποτρέψει τον κόσμο να βγει έξω ώστε να μην δει τα spoilers των αγαπημένων του σειρών.

Συγκεκριμένα, η καμπάνια #Staythefuckhome είναι ψηφιακή και δημιουργήθηκε από τους Seine Kongruangkit και Matithorn Prachuabmoh Chaimoungkalo οι οποίοι ήθελαν με αυτό τον τρόπο να στείλουν το δικό τους μήνυμα εναντίον του κορονοϊού. Οι δυο φίλοι είναι φοιτητές στο Miami Ad School Europe και η καμπάνια τους που έγινε viral είναι προϊόν photoshop. Μπορεί λοιπόν η καμπάνια να είναι ψεύτικη, τα spoilers ομως όχι.