Σύσσωμος ο κλάδος της ελληνικής κινηματογραφίας - η Ένωση Διανομέων Κινηματογραφικών Ταινιών Ελλάδος, ο Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Παραγωγών Οπτικοακουστικών Έργων (ΣΑΠΟΕ), η Ένωση Σκηνοθετών - Παραγωγών Ελληνικού Κινηματογράφου, η Πανελλήνια Ένωση Αιθουσαρχών Κινηματογράφου, η Κινηματογραφική Ένωση Βορείου Ελλάδας, η Ένωση Ελληνικού Ντοκιμαντέρ και η Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου - ζητάνε την στήριξη των μέσων μαζικής ενημέρωσης της χώρας και πιο συγκεκριμένα την δωρεάν αναπαραγωγή των τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σποτς που δημιούργησαν από κοινού με σκοπό να υπάρξει συνέχεια στον κλάδο αυτό του πολιτισμού που τόσο έχει πληγεί τους τελευταίους μήνες και να καταστεί δυνατόν στις επιχειρήσεις του κλάδου να συνεχίσουν την δραστήριότητά τους.

Η νέα καμπάνια με τίτλο «ΤΟ ΣΙΝΕΜΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ», η οποία περιλαμβάνει τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά spots, καταχωρίσεις και digital εφαρμογές, έφτασε για να υπενθυμίσει με τρόπο ξεχωριστό ότι τα σινεμά ανοίγουν και πάλι την 1η Ιουνίου και ότι οι θερινοί κινηματογράφοι θα είναι κοντά στο κοινό τους με νέες και παλιότερες ταινίες, έχοντας φυσικά λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να κάνουν αυτή την εμπειρία όσο πιο ασφαλή γίνεται για όλους.

Όλοι οι εμπλεκόμενοι, από τους ηθοποιούς, τους σκηνοθέτες, τους παραγωγούς, τους τεχνικούς και τους γραφίστες, μέχρι τους διανομείς και τους ιδιοκτήτες αιθουσών εργάστηκαν αμισθί για να σχεδιαστεί και να υλοποιηθεί η καμπάνια. Κοινός στόχος όλων, να υπερασπιστούν ο καθένας με τον τρόπο που συνέβαλλε, την δουλειά τους, τον πολιτισμό και την εγχώρια κινηματογραφική παραγωγή.

Ευχαριστούμε για την συμβολή σας στην προσπάθεια αυτή.

Λίγα λόγια για την καμπάνια
Ο κινηματογράφος δεν μπορεί ουσιαστικά να υπάρξει χωρίς θεατές. Είναι εκείνοι που θα αποτελέσουν το βασικό συστατικό για να επαναλειτουργήσουν ομαλά φέτος οι αίθουσες, με νέες πολυαναμενόμενες ταινίες και κλασικές επανεκδόσεις. Το concept και την καλλιτεχνική επιμέλεια της όλης καμπάνιας «ΤΟ ΣΙΝΕΜΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ» έχει η Αλέκα Παπαδία, υπεύθυνη για μερικές από τις πλέον βραβευμένες διαφημιστικές ενέργειες που έχουν γίνει στην Ελλάδα, ενώ τη σκηνοθεσία των τηλεοπτικών clips, ανέλαβε ο επίσης βραβευμένος σκηνοθέτης Αργύρης Παπαδημητρόπουλος (Suntan, Wasted Youth, Bank Bang), και την παραγωγή ο Πάνος Παπαχατζής (Αργοναύτες).
Όλοι οι εμπλεκόμενοι, από τους ηθοποιούς, τους σκηνοθέτες, τους παραγωγούς, τους τεχνικούς και τους γραφίστες, μέχρι τους διανομείς και τους ιδιοκτήτες αιθουσών εργάστηκαν αμισθί για να σχεδιαστεί και να υλοποιηθεί η καμπάνια. Κοινός στόχος όλων, να υπερασπιστούν ο καθένας με τον τρόπο που συνέβαλλε, την δουλειά τους, τον πολιτισμό και την εγχώρια κινηματογραφική παραγωγή. Η καμπάνια περιλαμβάνει τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά spots, καθώς και digital υλικά.

Λίγα λόγια για τη νέα πραγματικότητα της κινηματογραφίας στην Ελλάδα
Σε αυτή τη νέα εποχή που διανύουμε, πέρα από τις συνεχείς προσπάθειες του κλάδου και την αδιαμφισβήτητη αγάπη του κοινού, απαραίτητο είναι να υπάρξουν άμεσα από την πλευρά του Κράτους εξειδικευμένα μέτρα στήριξης και επιδότησης που θα επιτρέψουν σε αιθουσάρχες, διανομείς, δημιουργούς, τεχνικούς, ηθοποιούς και παραγωγούς να αποτελέσουν μέρος ενός ουσιαστικού κινηματογραφικού σκηνικού, που θα υπάρχει την «επόμενη ημέρα». Ο συγκεκριμένος κλάδος Πολιτισμού χωρίς αυτά, κινδυνεύει να βάλει τίτλους τέλους…

#tocinemaseperimenei