Αυτές ήταν οι καλύτερες διαφημίσεις του 2018 (vids)

Αυτές ήταν οι καλύτερες διαφημίσεις του 2018 (vids)

Το βαρύ πυροβολικό των διαφημίσεων στην αμερικανική τηλεόραση πέφτει στις αρχές κάθε χρόνου, όταν την πρώτη Κυριακή του Φεβρουαρίου δεκάδες εκατομμύρια κόσμου στρογγυλοκάθεται μπροστά στην οθόνη για το Super Bowl. Τρεις από τις φετινές είναι στη λίστα μας με τις καλύτερες που είδαμε μέσα στο 2018 χάρη στο χιούμορ, την ευρηματικότητα και το star power τους. Δύο κατέφθασαν στο τέλος της χρονιάς, «επένδυσαν» στη νοσταλγία και κατάφεραν να μας συγκινήσουν. Και άλλη μία πέρασε ένα ισχυρό μήνυμα, δίχασε την Αμερική και «έσπασε ταμεία». Ας τις θυμηθούμε.

Doritos Blaze VS Mountain Dew Ice

Doritos Blaze VS Mountain Dew Ice

Αυτό θα πει... «Τραγούδι της Φωτιάς και του Πάγου»! Τα βιβλία στα οποία βασίζεται η σειρά «Game of Thrones» έδωσαν την ιδέα για αυτό το διπλό σποτ της Pepsi, για το καυτερό σνακ Doritos Blaze και το αναψυκτικό Mountain Dew Ice. Στο πρώτο πρωταγωνιστεί ο Πίτερ Ντίνκλατζ, ο Τίριον του «Game of Thrones» και στο δεύτερο ο Μόργκαν Φρίμαν (χωρίς επιπλέον συστάσεις), σε μία... ραπ μονομαχία με lip synch. Ο Ντίνκλατζ «ραπάρει» το κομμάτι του Μπάστα Ράιμς από το «Look At Me Now» του Κρις Μπράουν, ενώ ο Φρίμαν το «Get Ur Freak On» της Μίσι Έλιοτ. Ενώ και οι δύο ράπερ κάνουν γκεστ εμφανίσεις στα σποτ. 

H Alexa έχασε τη φωνή της

H Alexa έχασε τη φωνή της

Η Alexa, η ψηφιακή βοηθός της Amazon έχασε τη φωνή της και στα γραφεία της εταιρείας επικρατεί πανικός. Ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο, ο ιδρυτής της Amazon Τζεφ Μπέζος, αναζητά τους αντικαταστάτες της. Ποιοι είναι αυτοί; Ο σεφ Γκόρντον Ράμσεϊ που έτσι και του ζητήσεις λάθος συνταγή θα ανοίξει το βρωμόστομά του. Η ράπερ Cardi B, η κωμικός Ρέμπελ Ουίλσον και ο θεός Άντονι Χόπκινς, που με μία μόνο φράση κάνει τη διαφήμιση... θρίλερ.

Όλες οι διαφημίσεις είναι... για το Tide

Όλες οι διαφημίσεις είναι... για το Tide

Οι καλύτερες διαφημίσεις του φετινού Super Bowl ήταν με διαφορά εκείνες για το... Tide. Με τον ηθοποιός Ντέιβιντ Χάρμπορ, τον σερίφης της σειράς «Stranger Things» και νέο «Hellboy» της μεγάλης οθόνης να δίνει ρέστα. Η κεντρική ιδέα είναι ότι όλες οι διαφημίσεις που βλέπουμε είναι διαφημίσεις του Tide, από τη στιγμή που οι χαρακτήρες φοράνε καθαρά ρούχα. Έτσι βλέπουμε τον Χάρμπορ να παρωδεί ένα σωρό στυλ διαφημιστικών σποτ: τις διαφημίσεις αυτοκινήτων, εκείνες με τους φίλους στα μπαρ, τις «κουλές» με τις ονειρικές εικόνες, τις διαφημίσεις-ρεπορτάζ, αυτές με τις νεανικές παρέες και πάει λέγοντας. Δείτε όλα τα σποτ μαζί στο παρακάτω βίντεο. 

Το αγόρι και το πιάνο του

Το αγόρι και το πιάνο του

Ένα δώρο σε ένα παιδί μπορεί να του αλλάξει τη ζωή. Τα βρετανικά πολυκαταστήματα John Lewis & Partners πέρασαν το μήνυμα αυτό φέτος με μια πολύ συγκινητική διαφήμιση, στην οποία πρωταγωνιστεί ο Έλτον Τζον. Τον βλέπουμε να κάθεται σε ένα παλιό πιάνο και να αρχίζει να παίζει το «Your Song», καθώς ταξιδεύουμε πίσω στο χρόνο και τον βλέπουμε σε διαφορετικές ηλικίες (με το τραγούδι να ακούγεται από ηχογραφήσεις της συγκεκριμένης χρονικής περιόδου και με εξαιρετικούς σωσίες να τον υποδύονται καθώς γίνεται όλο και νεότερος) μέχρι που φτάνουμε στη στιγμή που ένας πιτσιρικάς παίρνει για δώρο το πρώτο του πιάνο το πρωί των Χριστουγέννων. Λίγο το τραγούδι, λίγο οι φατσούλες... μας πήραν τα ζουμιά.

«Μόνος στο σπίτι» με τη Google

«Μόνος στο σπίτι» με τη Google

Είναι η εποχή που το «Μόνος στο σπίτι» ξαναπαίζει τις τηλεοράσεις όλου του κόσμου, και ο Μακόλεϊ Κάλκιν, 28 χρόνια μετά από την ταινία που θα του άλλαζε για πάντα τη ζωή, ξαναγίνεται Κέβιν Μακάλιστερ για χατίρι της Google. Μία μία οι κλασικές σκηνές της ταινίας ξαναγυρίζονται, με... γκεστ σταρ τον Google Assistant, τον ψηφιακό βοηθό της Google: το αφτερσέιβ, το χοροπήδημα στο κρεβάτι, η παραγγελία πίτσας, το «πάρτυ» με τον χαρτονένιο Μάικλ Τζόρνταν να αντικαθίσταται από χαρτονένιο Κέβιν Ντουράντ...

H Nike και ο Κόλιν Κάπερνικ

H Nike και ο Κόλιν Κάπερνικ

Ο αθλητής του αμερικανικού ποδοσφαίρου Κόλιν Κάπερνικ που προκάλεσε σάλο τη σεζόν 2016-17 όταν γονάτισε στη διάρκεια του εθνικού ύμνου προκειμένου να διαμαρτυρηθεί για τις δολοφονίες Αφροαμερικανών από την αστυνομία. Κίνηση που είχε ως αποτέλεσμα τις διαμαρτυρίες του Λευκού Οίκου και την αποχώρηση του Κάπερνικ και δύο συμπαικτών του από τους 49ers του Σαν Φρανσίσκο. Τον περασμένο Σεπτέμβριο η Nike γέμισε τους δρόμους με το πρόσωπο του Κάπερνικ και τη φράση « «Πίστεψε σε κάτι. Ακόμα κι αν σημαίνει πως πρέπει να θυσιάσεις τα πάντα» (και το «Just do it», φυσικά). Μέσα σε λιγότερο από 24 ώρες από τη στιγμή που ο αθλητής αποκάλυψε την αφίσα της καμπάνιας στο Twitter, η Nike είχε κερδίσει έκθεση στα μέσα ενημέρωσης με αξία που υπολογίστηκε ότι ξεπέρασε τα 43 εκατ. δολάρια. Ο Ντόναλντ Τραμπ πήρε θέση εναντίον της διαφήμισης και πολλοί Αμερικάνοι έκαψαν ρούχα και παπούτσια της Nike, ανεβάζοντας τα σχετικά βίντεο στα social media.