Aυτοί είναι οι πιο ακριβοπληρωμένοι ηθοποιοί στην ιστορία της τηλεόρασης

Aυτοί είναι οι πιο ακριβοπληρωμένοι ηθοποιοί στην ιστορία της τηλεόρασης

Μπορεί το μισό εκατ. δολάρια ανά επεισόδιο που «καθαρίζει» το βασικό καστ του «Game of Thrones» να θεωρούνται πολλά χρήματα (και είναι), όπως και τα 350.000 δολάρια των Νικόλ Κίντμαν και Ρις Γουίδερσπουν για το «Big Little Lies». Αλλά οι περισσότεροι θα θυμάστε να διαβάζετε παλιά ότι τα «Φιλαράκια» έφτασαν να παίρνουν 1 εκατ. δολάρια ανά επεισόδιο. Ποσό που αργότερα πήραν και οι πρωταγωνιστές του «The Big Bang Theory». Και αν νομίζετε ότι αυτό είναι το ταβάνι, κάνετε λάθος. Η λίστα που ακολουθεί με τους πιο ακριβοπληρωμένους σταρ της τηλεόρασης, όπως την συνέταξε το Digital Spy, έχει πολλά ονόματα που δεν περιμένατε. Και αυτό γιατί αμοιβές από τα 90s και τα 00s εδώ εμφανίζονται προσαρμοσμένες στον πληθωρισμό και... σοκάρουν.

Άστον Κούτσερ, «Two and a Half Men»

Άστον Κούτσερ, «Two and a Half Men»

Αμοιβή: 811.074,28 δολάρια ανά επεισόδιο.

Ο Άστον Κούτσερ κλήθηκε να αντικαταστήσει τον Τσάρλι Σιν όταν αποχώρησε με επεισοδιακό τρόπο από την κωμική σειρά «Two and a Half Men», που στις καλές της εποχές ήταν η Νο.1 τηλεοπτική κωμωδία στις ΗΠΑ, με 15 εκατ. τακτικούς θεατές. Πήρε αρκετά λιγότερα χρήματα από τον Σιν, αλλά αρκούν για να του δώσουν μια θέση στη δεκάδα.

Μάικλ Σ. Χολ, «Dexter»

Μάικλ Σ. Χολ, «Dexter»

Αμοιβή: 1.141.737 δολάρια ανά επεισόδιο

Το φινάλε της σειράς «Dexter» απογοήτευσε τη συντριπτική πλειοψηφία των φαν της, με τον σίριαλ κίλερ ήρωα να αποσύρεται στα δάση, να αφήνει μούσι και να γίνεται * χασμουρητό * ξυλοκόπος. Ακόμη και ο πρωταγωνιστής της, Μάικλ Σ. Χολ, παραδέχτηκε σε συνέντευξή του πως όταν διάβασε το σενάριο για το φινάλε της όγδοης και τελευταίας σεζόν ένιωσε θλίψη. Αλλά μάλλον το ξεπέρασε με τόσα χρήματα που έβγαζε ανά επεισόδιο…

Το καστ του «The Big Bang Theory»

Το καστ του «The Big Bang Theory»

Αμοιβή: 1.187.139 δολάρια ανά επεισόδιο

Το 2014  οι πέντε αρχικοί πρωταγωνιστές της κωμικής σειράς «The Big Bang Theory» – Τζιμ Πάρσονς, Τζόνι Γκαλέκι, Κέιλι Κουόκο, Σάιμον Χέλμπεργκ, Κουνάλ Ναγιάρ – υπέγραψαν συμβόλαια για αμοιβή 1 εκατ. δολάρια ανά επεισόδιο (θυμίζουμε ότι έχει γίνει προσαρμογή στον πληθωρισμό). Ωστόσο για την 11η και την (τρέχουσα και τελευταία) 12η σεζόν δέχθηκαν μείωση 100.000 δολαρίων ο καθένας, προκειμένου αυτά τα 500.000 δολάρια ανά επεισόδιο να μοιραστούν στις νεότερες συμπρωταγωνίστριες Μαγίμ Μπιάλικ και Μελίσα Ράουτς, που μέχρι τότε αμοίβονταν με 200.000 δολάρια. 

Το καστ του «Friends»

Το καστ του «Friends»

Αμοιβή: 1.890.978 δολάρια ανά επεισόδιο

Πίσω στο 2002, το καστ του «Friends» (Τζένιφερ Άνιστον, Κόρτνεϊ Κοξ, Λίζα Κούντοου, Ντέιβιντ Σουίμερ, Μάθιου Πέρι, Ματ Λε Μπλανκ) έκλεισε τη συμφωνία της ζωής του: «1 εκατ. ο καθένας ανά επεισόδιο, αλλιώς αποχωρούμε όλοι μαζί. Εκείνη την εποχή η σειρά είχε κατά μέσο όρο 24,7 εκατ θεατές ανά εβδομάδα, επομένως δεν συνάντησαν ιδιαίτερα ισχυρή αντίσταση... Βέβαια το 1 εκατ. δολάρια της εποχής με σημερινά χρήματα είναι... σχεδόν τα διπλάσια.

Πολ Ράιζερ και Έλεν Χαντ, «Mad About You»

Πολ Ράιζερ και Έλεν Χαντ, «Mad About You»

Αμοιβή: 1.967.463 δολάρια ανά επεισόδιο

Το να ζητάς αύξηση είναι ένα πράγμα. Το να ζητάς τετραπλασιασμό της αμοιβής σου είναι ένα άλλο, αλλά δεν είχαν πρόβλημα να το πετύχουν το 1998 οι πρωταγωνιστές της σειράς «Mad About You» και από τα 250.000 δολάρια ανά επεισόδιο να πιάσουν το 1 εκατομμύριο. Το ότι η Έλεν Χαντ ήταν φαβορί για το Όσκαρ Α' Γυναικείου Ρόλου εκείνη τη χρονιά με το «Καλύτερα δεν Γίνεται» σίγουρα έπαιξε το ρόλο του. Μάλιστα η συμφωνία με το NBC έκλεισε λίγες ώρες πριν η ηθοποιός κερδίσει το χρυσό αγαλματίδιο.

Τζέρι Σάινφελντ, «Seinfeld»

Τζέρι Σάινφελντ, «Seinfeld»

Αμοιβή: 2.364.862 δολάρια ανά επεισόδιο

Το 1997 ο κωμικός Τζέρι Σάινφελντ «καθάριζε» λίγο πάνω από 1 εκατ. δολάρια ανά επεισόδιο για τη σειρά που είχε τίτλο το όνομά του, ενώ το υπόλοιπο καστ (Τζέισον Αλεξάντερ, Τζούλια Λουίζ-Ντρέιφους και Μάικλ Ρίτσαρντς) αύξησε τις αμοιβές του από 160.000 στα 600.000 δολάρια. Αλλά τα χρήματα δεν είναι το παν (έτσι λένε...). Και όταν το 2012 πρόσφεραν στον Σάινφελντ 5 (!) εκατ. δολάρια ανά επεισόδιο για να μία ακόμη σεζόν του «Seinfeld», εκείνος αρνήθηκε καθώς, όπως είχε δηλώσει τότε «είναι η τέλεια στιγμή για να τελειώσει η σειρά».

Τιμ Άλεν, «Home Improvement»

Τιμ Άλεν, «Home Improvement»

Αμοιβή: 2.550.859 δολάρια ανά επεισόδιο

Όταν είναι ο σταρ μίας σειράς σίγουρα κερδίζεις καλά λεφτά, αλλά ο Τιμ Άλεν πέρασε σε άλλο επίπεδο όταν η αμοιβή του ξεπέρασε τα 2 εκατ. δολάρια ανά επεισόδιο για το «Home Improvement» («Ο Μαστροχαλαστής» στην ελληνική τηλεόραση). Τα τελευταία χρόνια (από το 2011 και μετά) ο Άλεν πρωταγωνιστεί σε άλλη σειρά, το «Last Man Standing», όπου κερδίζει 235.000 δολάρια ανά επεισόδιο. Πολύ καλά λεφτά, αλλά τα μεγάλα ντιλ κλείνονται μία φορά σε αυτή τη ζωή.

Τσάρλι Σιν, «Two and a Half Men»

Τσάρλι Σιν, «Two and a Half Men»

Αμοιβή: 2.706.087 δολάρια ανά επεισόδιο

Μόνο ο Τσάρλι Σιν θα μπορούσε να παραπονιέται ότι 1,25 εκατ. δολάρια ανά επεισόδιο που κέρδιζε το 2010 είναι λίγα. Και να το εκφράζει ανοιχτά, ερχόμενος σε κόντρα με τους παραγωγούς του «Two and a Half Men». Η Warner Bros. τερμάτισε το συμβόλαιό του το 2011, έναν χρόνο νωρίτερα από το συμφωνημένο, και τον αντικατέστησε με τον οικονομικότερο Άστον Κούτσερ.

Ρέι Ρομάνο, «Everybody Loves Raymond»

Ρέι Ρομάνο, «Everybody Loves Raymond»

Αμοιβή: 3.034.316 δολάρια ανά επεισόδιο

Η κωμική οικογενειακή σειρά «Everybody Loves Raymond» κέρδισε 13 βραβεία Emmy στα 9 χρόνια προβολής της (1996-2005). Μπορεί ο αγαπημένος χαρακτήρας των τηλεθεατών να ήταν η μητέρα του πρωταγωνιστή, που υποδυόταν η Ντόρις Ρόμπερτς, αλλά ο Ρέι Ρομάνο ήταν καλός εκεί που μετρούσε: στις διαπραγματεύσεις με το CBS. Έτσι, το 2003 κατάφερε να αυξήσει την αμοιβή του από 800.000 δολάρια ανά επεισόδιο σε 1,8 εκατομμύρια!

Κέλσεϊ Γκράμερ, «Frasier»

Κέλσεϊ Γκράμερ, «Frasier»

Αμοιβή: 3.099.171,62 δολάρια ανά επεισόδιο

Όσο έπαιζε τον ψυχολόγο Φρέζιερ Κρέιν στη σειρά «Frasier» ο Κέλσεϊ Γκράμερ ήταν ο καλύτερα αμειβόμενος ηθοποιός στην αμερικανική τηλεόραση. Και προσαρμόζοντας τα ποσά στον πληθωρισμό, εξακολουθεί να βρίσκεται και σήμερα στην πρώτη θέση. Τις σεζόν 2002 και 2003 ο Γκράμερ τίναξε την μπάνκα στον αέρα, αλλά μιλάμε για μία σειρά που κέρδισε 37 Emmy σε 107 υποψηφιότητες. Και να σκεφτεί κανείς ότι ο ρόλος αυτός ξεκίνησε από 4 επεισόδια της σειράς «Cheers» το 1984. Άρεσε τόσο που έγινε μόνιμος, και μετά το τέλος του «Cheers» το 1993 απέκτησε τη δική του σειρά.