Την ερχόμενη Κυριακή 24 Φεβρουαρίου θα απονεμηθούν τα βραβεία Όσκαρ, σε μια τελετή που θα για πρώτη φορά μετά από 30 χρόνια δεν θα έχει οικοδεσπότη. Τι είχε συμβεί σε εκείνη την απονομή του 1989; Μεγάλη ιστορία... 

Η τελετή απονομής θα μεταδοθεί σε 225 χώρες, και το δίκτυο ABC ελπίζει να μη συνεχιστεί η κατηφόρα στην τηλεθέαση: τα 26,5 εκατ. θεατών του 2018 ήταν ιστορικό χαμηλό...

Το κόστος μιας τέτοιας διοργάνωσης είναι τεράστιο, όμως αρκούν 17 διαφημιστικά σποτ των 30 δευτερολέπτων για να το καλύψουν. Για πόσα χρήματα μιλάμε δηλαδή; Διαβάστε τη συνέχεια για να μάθετε πόσα εκατομμύρια δολάρια αλλάζουν χέρια κάθε χρόνο στην περίοδο των Όσκαρ, σύμφωνα με την έρευνα του Wallethub.

130 εκατ. δολάρια: Το κέρδος στην οικονομία του Λος Άντζελες από τα Όσκαρ.

100+ εκατ. δολάρια: Το κόστος της καμπάνιας προώθησης των υποψήφιων ταινιών.


44 εκατ. δολάρια: Το  κόστος παραγωγής της τελετής απονομής των Όσκαρ.

10 εκατ. δολάρια: Το κόστος της εμφάνισης στα Όσκαρ για μια πρωτοκλασάτη ηθοποιό. Για τη μέση προσκεκλημένη πέφτει στα 1,5 εκατ. και για μια πρωτοεμφανιζόμενη στα 266.000 δολάρια.

2,6 εκατ. δολάρια: Το  κόστος ενός τηλεοπτικού σποτ 30 δευτερολέπτων στη διάρκεια της μετάδοσης της τελετής απονομής των Όσκαρ. Ακούγονται πολλά, αλλά είναι τα μισά του κόστους ενός σποτ στο Super Bowl.

300.000 δολάρια: Το κόστος της αποστολής των DVD με τις ταινίες στους ψηφοφόρους της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών.


150.000 δολάρια: Το κόστος της τσάντας με τα δώρα που θα λάβουν φέτος οι προσκεκλημένοι.

103.2200 δολάρια: Το κόστος της εισόδου για ένα ζευγάρι στο πάρτι του Vanity Fair, του πιο ακριβού after-party των Όσκαρ.

72.000 δολάρια: Το κόστος  μίας διαφήμισης στο εξώφυλλο του Hollywood Reporter την περίοδο των Όσκαρ.

400 δολάρια: Η καθαρή αξία κάθε χρυσού αγαλματιδίου, επικαλυμμένου με χρυσό 24 καρατίων.


24.700 δολάρια: Η αξία του κόκκινου χαλιού των 1.533 τ.μ. έξω από το Dolby Theater.