Θα πονέσουν τα μάτια σας με τις 10 χειρότερες ταινίες του 2018 (vids)

Θα πονέσουν τα μάτια σας με τις 10 χειρότερες ταινίες του 2018 (vids)

Δεν έχει σημασία αν πρωταγωνιστούν αξιόλογοι ηθοποιοί (Μπίλι Μπομπ Θόρντον, Τζιμ Κάρεϊ, Μπρους Γουίλις, Όσκαρ Άιζαακ, Τζον Τραβόλτα κ.ά) ή αν η βασική ιδέα είναι καλή. Οι 10 ταινίες που ακολουθούν προβλήθηκαν στις ΗΠΑ μεταξύ 1ης Ιανουαρίου και 31ης Δεκεμβρίου 2018 και συγκέντρωσαν τις χειρότερες κριτικές σύμφωνα με την πλατφόρμα Metascore (τα σκορ που θα δείτε είναι με άριστα το 100). Συνεχίστε με δική σας ευθύνη...

«Επίλεκτος Πράκτορας Stratton»

«Επίλεκτος Πράκτορας Stratton»

Ο Ντάνκαν Φάλκονερ έγραψε 8 μυθιστορήματα με ήρωα τον πράκτορα Τζον Στράτον, αλλά μετά από αυτή την ταινία, δεν προβλέπεται να ακολουθήσουν άλλες. Ο Σάιμον Γουέστ («Οι Αναλώσιμοι 2») σκηνοθέτησε αυτή την περιπέτεια με τον Ντόμινικ Κούπερ γεμάτη κλισέ, αστείους διαλόγους και σκηνές δράσης που δεν καταφέρνουν να εντυπωσιάσουν.
Σκορ στο Metacritic: 26

«Gotti»

«Gotti»

Ο Τζον Τραβόλτα πρωταγωνιστεί σε αυτή τη χαοτική βιογραφία του μαφιόζου Τζον Γκότι που βούλιαξε στο αμερικανικό box office (4,3 εκατ. δολάρια) και δεν προβλήθηκε σε καμία άλλη χώρα εκτός ΗΠΑ. Γράφτηκαν τα χειρότερα για τη σκηνοθεσία, το σενάριο, το μακιγιάζ, τις ερμηνείες...
Σκορ στο Metacritic: 24

«Dark Crimes»

«Dark Crimes»

Ο Τζιμ Κάρεϊ σε δραματικό ρόλο έχει πάντα ενδιαφέρον. Εκτός από εδώ, όπου υποδύεται έναν Πολωνό αστυνομικό σε αγγλόφωνο πολωνικό θρίλερ που σκηνοθετεί ο Έλληνας Αλέξανδρος Αβρανάς («Miss Violence», «Love Me Not»). Μια παραγωγή που ταλαιπωρήθηκε πολύ, καθώς έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ της Βαρσοβίας το 2016, έφαγε... ντομάτες και μπήκε στο συρτάρι, μέχρι να εμφανιστεί το 2018 σε λίγες αίθουσες και στην τηλεόραση.
Σκορ στο Metacritic: 24

«211»

«211»

Το ότι ο Νίκολας Κέιτζ παίζει όπου βρει, είναι γνωστό (χρωστάει πολλά). Και για κάθε «Mandy» που κερδίζει τις εντυπώσεις υπάρχουν ένα σωρό βιντεοπεριπέτειες σαν το «211», όπου ένας αστυνομικός πέφτει πάνω σε μια βίαιη ληστεία τράπεζας. Ο πρωταγωνιστής είναι εκτός τόπου και χρόνου, αλλά ακόμη και αν έδινε τον καλύτερό του εαυτό δεν θα μπορούσε να σώσει αυτή την εκνευριστική ταινία.|
Σκορ στο Metacritic: 21

«The Clapper»

«The Clapper»

Θέλει να είναι σάτιρα του κόσμου της τηλεόρασης και ρομαντική κομεντί μαζί, αλλά χάνει εντελώς τη μπάλα αυτή η ταινία με δύο συμπαθείς πρωταγωνιστές (ο Εντ Χελμς του «Hangover» και η Αμάντα Σέιφριντ του «Mamma Mia!») και μια έξυπνη κεντρική ιδέα: τη ζωή ενός επαγγελματία «χειροκροτητή» σε τηλεοπτικά infomercials.
Σκορ στο Metacritic: 21

«Life Itself»

«Life Itself»

Ο δημιουργός του τηλεοπτικού σουξέ «This is us» συγκέντρωσε ένα ικανότατο καστ (Οσκαρ Άιζαακ, Ολίβια Ουάιλντ, Αντόνιο Μπαντέρας, Ανέτ Μπένινγκ, Σάμιουελ Τζάκσον) για να αφηγηθεί μια «επική ερωτική ιστορία» και τελικά έκανε μία «κινηματογραφική μαύρη τρύπα που αξίζει ούτε ένα αστέρι» σύμφωνα με τον Πίτερ Τράβερς του Rolling Stone.
Σκορ στο Metacritic: 21

«Reprisal»

«Reprisal»

Λέμε για τον Νίκολας Κέιτζ που παίζει όπου βρει, αλλά και ο Μπρους Γουίλις δεν πάει πίσω. Σε αυτή την περιπέτεια υποδύεται έναν πρώην μπάτσο που βοηθάει έναν διευθυντή τραπεζικού υποκαταστήματος να βρει τον κλέφτη που σκότωσε έναν συνάδελφό του. Όλα όμως είναι τόσο προβλέψιμα και τόσο βαρετά...
Σκορ στο Metacritic: 19

«The Vanishing of Sidney Hall»

«The Vanishing of Sidney Hall»

«Ξιπασμένη ψευτοκουλτούρα, χωρίς ίχνος δομής και ανάπτυξης χαρακτήρων, που κάνει τις δύο του ώρες ανυπόφορες» χαρακτηρίστηκε το φιλμ αυτό του Σον Κρίστενσεν, με ήρωα έναν νεαρό συγγραφέα που γράφει ένα μπεστ σέλερ και στη συνέχεια εξαφανίζεται. Ταλαντούχο καστ (Λόγκαν Λέρμαν, Ελ Φάνινγκ, Μισέλ Μόναχαν, Τιμ Μπλέικ Νέλσον) αλλά...
Σκορ στο Metacritic: 18

«London Fields»

«London Fields»

Λίγο πριν η Άμπερ Χερντ «σκοτωθεί» με τον Τζόνι Ντεπ είχαν παίξει μαζί (ο δεύτερος σε μικρό ρόλο) σε αυτό το ερωτικό θρίλερ που έκανε τραγικό άνοιγμα στις ΗΠΑ (μόλις 160.000 δολάρια από 613 αίθουσες) και είχε ανάλογη συνέχεια. Μεταφορά του ομώνυμου μυθιστορήματος του Μάρτιν Έιμς που δεν βλέπεται με τίποτα, παρά τη σέξι παρουσία της Χερντ.
Σκορ στο Metacritic: 16

«Death of a Nation»

«Death of a Nation»

Το απόλυτο «αριστούργημα» του 2018 έχει το χαμηλότερο σκορ ανάμεσα στις 11.819 ταινίες που περιλαμβάνονται στο Metacritic. Ένα ντοκιμαντέρ από τον «δεξιό Μάικλ Μουρ» Ντινές Ντ' Σούζα, που προσπαθεί να μας πείσει ότι ο Ντόναλντ Τραμπ είναι ο σύγχρονος Αβραάμ Λίνκολν. Ενώ όμως οι ταινίες του Μουρ έχουν κάποια κινηματογραφική αξία, αυτό το τερατούργημα αποτυγχάνει σε όποιο επίπεδο κι αν εξετάσει κανείς. Δείτε το τρέιλερ και θα καταλάβετε.
Σκορ στο Metacritic:1