Μενού
Jumbo
Αντζελα Δημητρίου, Τάσος Μπουγάς, Κατερίνα Στανίση, Πέτρος Γαϊτάνος | Jumbo
  • Α-
  • Α+

Παραδοσιακά, οι μεγαλύτερες διαφημιστικές εκστρατείες των Jumbo ήταν στοχευμένες στα Χριστούγεννα, καθώς αποτελούν την κορυφαία γιορτή του χρόνου κατά την οποία οι περισσότεροι ψάχνουν δώρα για τα μικρά παιδιά. Τα τελευταία χρόνια, όμως, στο μάτι της εταιρείας έχουν «μπει» και οι νονοί της χώρας, που αναζητούν δώρο και λαμπάδα για τα βαφτιστήρια τους ενόψει του Πάσχα. Αρχής γενομένης από το «κράζεις θαυμάζεις» του Σωκράτη Πετίδη που έμεινε στην ιστορία (πέθανε το 2017) τα Jumbo κάθε χρόνο κλείνουν μεγάλα ονόματα για την «πασχαλινή εκστρατεία».

Τελευταία προσθήκη ο Τάσος Μπουγάς με το «Φεγγάρι μου», τον «πόλεμο» με τους vegan και τα παράπονα της Νατάσας Θεοδωρίδου. Oι vegans εξοργίστηκαν από σχόλια που ακούστηκαν εις βάρος τους και θεωρούν ότι δεν αποτελούν χιουμοριστική τοποθέτηση. Συγκεκριμένα, η εταιρεία δημοσίευσε στο YouTube ένα βίντεο, στο οποίο ο Τάσος Μπουγάς σε ρόλο αστροναύτη πηγαίνει στη Σελήνη για να γιορτάσει το Πάσχα, ενώ τραγουδάει μία διασκευή του τραγουδιού της Νατάσας Θεοδωρίδου «Φεγγάρι μου».

«Φεγγάρι εδώ θα ψήσω τον αμνό, γιατί οι vegans με ‘διωξαν απ’ τη Γη μου. Ελάτε κόσμε μου εγώ κερνώ, γιατί είμαι φύλακας και άγγελος του εθίμου. Moon-dance. Γι’ αυτούς η τσίκνα είναι ντεμοντέ, για μένα eau de cologne πολυτελείας. Ελάτε ψήστες μου, καμάρια του λαού μες το ντουμάνι να πνιγεί ο γαλαξίας», αναφέρει χαρακτηριστικά μεταξύ άλλων.

Το συγκεκριμένο άσμα προκάλεσε σωρεία αντιδράσεων στα social media με πολλούς να αναφέρουν ότι η συγκεκριμένη διαφήμιση χλευάζει πελάτες της επιχείρησης, επειδή έχουν διαφορετικές προτιμήσεις, ενώ άλλοι αναφέρουν ότι πρόκειται για κιτς θέαμα.

Δεν είναι, όμως, η πρώτη φορά που συζητιέται η πασχαλινή διαφήμιση της εταιρείας. 

«Κατερίνακι πετσούλα»

Ποιος μπορεί να ξεχάσει τη διαφήμιση του 2013 με την Κατερίνα Στανίση πρωταγωνίστρια. «Κατερινάκι, πετσούλα» φωνάζει ένας εκ των πρωταγωνιστών του σποτ και τότε η Κατερίνα Στανίση μπαίνει στην αυλή με δύο μεγάλες σακούλες της εταιρείας και μια κατακόκκινη τουαλέτα. 

«Σφάξ' τη»

Το 2014 ωστόσο τα Jumbo κυκλοφόρησαν μία διαφήμιση υπέρ των vegan, καθώς ο νονός-βοσκός πρωταγωνιστής του βίντεο σκέφτεται να πάρει λαμπάδα Μπομπ Σφουγγαράκη, όταν σύσσωμος ο χορός τον παρακινεί να σφάξει μια προβατίνα με τη μελωδία του «Touch Me». Εκείνος επιμένει ότι «θα ζήσει το ζωντανό» κάνοντας την ερώτηση στο τηλεοπτικό κοινό «Jumbo, έχετε δει κάτι πιο οικολογικό;».

«Χτύπα σαν άνδρας»: Αποσύρθηκε η διαφήμιση με την Αντζελα Δημητρίου 

Σφοδρές αντιδράσεις προκάλεσε η διαφήμιση των Jumbo το 2016 με πρωταγωνίστρια την Αντζελα Δημητρίου, η οποία έλεγε στο σχετικό βίντεο «χτύπα σαν άντρας». Η διαφημιστική εταιρεία και η εταιρεία παιχνιδιών μετά τον σάλο που δημιουργήθηκε αποφάσισαν να αποσύρουν τη διαφήμιση. Με ανακοίνωσή της η διαφημιστική εταιρεία Pollen τοποθετήθηκε στην απόφαση του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας για περικοπή της διαφήμισης. Καθώς το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας αποφάσισε την τροποποίηση της διαφήμισης, με περικοπή του "Χτύπα, χτύπα σαν άνδρας", η διαφημιστική εταιρεία και τα Jumbo αποφάσισαν να αποσύρουν οριστικά τη διαφήμιση.

Το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας δικαίωσε τη Γενική Γραμματεία Ισότητας, η οποία προσέφυγε με το αίτημα να αποσυρθεί το σύνθημα διαφήμισης «Χτύπα, χτύπα σαν άντρας». Στη φράση αυτή εναντιώθηκε διότι, όπως σημείωνε, ενισχύει τη βία κατά των γυναικών, συνιστά σεξιστικό λόγο, αντιτίθεται στη θεώρηση της ισότητας των φύλων και ενισχύει το πρόβλημα της έμφυλης βίας.

Ο Πέτρος Γαϊτάνος πήρε «φωτιά» στο σποτ του 2020

Ο Πέτρος Γαϊτάνος πρωταγωνίστησε στο διαφημιστικό σποτ της εταιρείας το 2019 και δεν μπορεί κανείς να ξεχάσει το μήνυμα της... απλότητας που θέλησε να στείλει. Στο βίντεο της εταιρείας το σενάριο έχει ως εξής: Τον παίρνουν τηλέφωνο για να του προτείνουν να είναι ο πρωταγωνιστής του φετινού πασχαλινού σποτ και εκείνος ζητάει να μάθει τις ιδέες που έχουν στο μυαλό τους. Αρχικά του προτείνουν να υποδυθεί τον Πόντιο Πιλάτο αλλά ο Πέτρος Γαϊτάνος δεν τη βρίσκει πολύ καλή ιδέα.

Το δεύτερο σενάριο τον θέλει Ιούδα, αλλά και αυτό απορρίπτεται. Στο τρίτο υποδύεται τον εαυτό του, ενώ βρίσκεται στην εκκλησία το βράδυ της Ανάστασης όπου του καίνε τα μαλλιά με μια λαμπάδα. Το τελευταίο σενάριο, όπου είναι και τελικά το πιο απλό ήταν και αυτό που εγκρίθηκε από τον ίδιο, καθώς σε αυτό ο Πέτρος Γαϊτάνος κρατά ένα λευκό κερί και δηλώνει ότι το νόημα της γιορτής του Πάσχα έγκειται ακριβώς σε αυτή την απλότητα.

O Πέτρος Γαϊτάνος πρωταγωνίστησε στο σποτ της εταιρείας και το 2020, όπου υποδύεται τον εαυτό του το βράδυ της Ανάστασης, πράγμα που ακούγεται ιδανικό μέχρι που μία κυρία... καίει τα μαλλιά του με τη λαμπάδα της.

Στο βίντεο εμφανίζονται πλάνα από την περσινή διαφήμιση του Jumbo, της οποίας πρωταγωνιστής ήταν ξανά ο ίδιος. «Είδατε τι μπορούμε να πάθουμε όταν βγαίνουμε έξω το Πάσχα; Αυτό το Πάσχα μένουμε σπίτι!», σχολιάζει ο γνωστός τραγουδιστής και ψάλτης, πιστός στις υποδείξεις της κυβέρνησης και στα έκτακτα μέτρα για τον κορονοϊό που ίσχυαν τότε. 

Επόμενο πλάνο. Επιστροφή στη διαφήμιση του 2019. Ο Π. Γαϊτάνος υποδυόμενος τον Πόντιο Πιλάτο «νίπτει τας χείρας του». «Αυτό τελικά ταιριάζει και φέτος! Αυτό το Πάσχα πλένουμε καλά τα χέρια και μένουμε σπίτι!», σχολιάζει ο Γαϊτάνος του 2020.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA