Μπορεί σε πολλές τηλεοπτικές σειρές (ελληνικές και ξένες) να βλέπουμε τους πρωταγωνιστές να έχουν μοναδική χημεία στην οθόνη, όμως, αυτό δεν σημαίνει ότι και στην πραγματικότητα οι ηθοποιοί είχαν εξίσου καλές σχέσεις.
Ίσα ίσα στις σειρές που ακολουθούν, θα διαπιστώσουμε πόσο καλά είχαν μπει οι ηθοποιοί στο πετσί του ρόλου τους, αφού είχαν κατορθώσει εμείς ως θεατές να μην καταλάβουμε μάλλον τίποτα για όλα όσα πραγματικά τους χώριζαν στα παρασκήνια.
Φυσικά, δεν θα μπορούσαμε να αφήσουμε απέξω τους αξέχαστους Αλίκη Βουγιουκλάκη και Δημήτρη Παπαμιχαήλ, οι οποίοι μπορεί να έπαιζαν μαζί όχι στην τηλεόραση, αλλά στον κινηματογράφο τα χρόνια της μεγάλης κόντρας τους πολύ πριν ερωτευτούν και παντρευτούν, αλλά ίσως είναι το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα της ελληνικής σόουμπιζ του πόσο μπορεί να απέχει η πραγματικότητα από την οθόνη τη δεδομένη χρονική στιγμή.
Εγκλήματα - Υρώ Μανέ και Χρήστος Χατζηπαναγιώτης
«Φλώρα» και «Αχιλλέας» έδειχναν ένα αγαπημένο ζευγάρι στα θρυλικά «Εγκλήματα» παρά την εξωσυζυγική σχέση της πρώτης με τον Αλέκο, αλλά σε μεγάλο μέρος της δεύτερης σεζόν η Υρώ Μανέ και ο Χρήστος Χατζηπαναγιώτης λέγεται ότι ήταν «σφαγμένοι» και μάλιστα, ο λόγος του καυγά τους δεν είχε να κάνει με τη σειρά.
Οι δυο ηθοποιοί ήταν τότε κολλητοί και κουμπάροι και έπαιζαν μαζί στο θέατρο στην παράσταση «Σεσουάρ για Δολοφόνους». Ωστόσο, ένας ομηρικός καυγάς στα παρασκήνια, σύμφωνα με τα δημοσιεύματα της εποχής, έβαλε τέλος στη φιλία τους.
Έκτοτε δεν ξαναμίλησαν ποτέ αν και σίγουρα πλέον τόσα χρόνια μετά οι δυο τους δεν δείχνουν να στέκονται σε αυτό εάν κρίνουμε από τις κατά καιρούς δηλώσεις τους, όπως την παρακάτω δήλωση της Υρώς Μανέ το 2020 στην εκπομπή «Dot»:
«Όλα τα απαλύνει ο καιρός και όλα έρχονται στο θετικό. Όταν η πορεία σου σου έχει χαρίσει μια τόσο ωραία στιγμή, το θεωρώ μεγάλη μιζέρια να σταθώ. Δεν με αφορά πια, το έχω ξεχάσει. Ό,τι έγινε, έγινε».
Το Σημάδι του Έρωτα - Βάνα Μπάρμπα και Στράτος Τζώρτζογλου
Μπορεί στην οθόνη να ζούσαν έναν μεγάλο έρωτα, όμως, στα παρασκήνια οι δύο πρωταγωνιστές τσακώνονταν αρκετά συχνά, όπως έχει δηλώσει στο παρελθόν η Βάνα Μπάρμπα στην εκπομπή «Πάμε Δανάη».
Εκείνη αργούσε και πολλές φορές δεν διάβαζε το σενάριο με αποτέλεσμα να λέει τα δικά της, ενώ ο Τζώρτζογλου ήθελε να φαίνεται περισσότερο από όλους, οπότε η ατμόσφαιρα μύριζε μπαρούτι.
Πάντως, όλα αυτά τα έχουν αφήσει πίσω της, αφού η ίδια η Βάνα Μπάρμπα στην ίδια συνέντευξη αποκάλεσε τον Στράτο Τζώρτζογλου «οικογένεια».
Τι Ψυχή θα Παραδώσεις, Μωρή; - Οι πρωταγωνίστριες και ο Αλέξανδρος Ρήγας
Τι και αν σάρωνε σε τηλεθέαση. Αυτό δεν ήταν αρκετό για να σωθεί το «Τι Ψυχή θα Παραδώσεις, μωρή;», το οποίο συνόδευε ήδη από τα πρώτα επεισόδια έντονη φημολογία για ομηρικούς καυγάδες στα παρασκήνια μεταξύ των τεσσάρων πρωταγωνιστριών, αλλά και με τον σκηνοθέτη, Αλέξανδρο Ρήγα.
Λεγόταν ότι εκείνος πότε είχε ρόλο πυροσβέστη πότε εμπλεκόταν και ο ίδιος, αλλά με το πέρασμα του χρόνου οι πρωταγωνίστριες της σειράς διέψευσαν όσα είχαν γραφτεί. Τόσο η Ελένη Ράντου όσο και η Ελένη Καστάνη έχουν τονίσει σε κατά καιρούς δηλώσεις τους ότι μεταξύ τους δεν τσακώθηκαν ποτέ, ενώ κάποιες έχουν ξανασυνεργαστεί είτε στο θέατρο είτε στην τηλεόραση.
Σε παλαιότερη συνέντευξή της η Χρύσα Ρώπα είχε δηλώσει πως ο πραγματικός λόγος που κόπηκε η σειρά ήταν το γεγονός ότι ο Αλέξανδρος Ρήγας την έβρισε άσχημα και την προσέβαλε μπροστά σε όλο το καστ, το συνεργείο και τον παραγωγό.
Έτσι, εκείνη αποχώρησε από τη σειρά και όταν ο Ρήγας αρνήθηκε να την αντικαταστήσει, η σειρά κατέβασε «ρολά».
Οι Στάβλοι της Εριέτας Ζαΐμη - Χρυσούλα Διαβάτη και Πηνελόπη Πιτσούλη
Βέβαια, εκτός από ομηρικούς καυγάδες, υπάρχουν και τα «σφαξίματα» με το γάντι και εδώ ανήκουν οι περιπτώσεις των «Στάβλων» και της «Ντόλτσε Βίτα».
Στους «Στάβλους της Εριέτας Ζαΐμη» η «Μπούρνοβα» Πηνελόπη Πιτσούλη και η «Μπαρτζώκα» Χρυσούλα Διαβάτη κοντράρονταν συνεχώς και εάν κρίνουμε από πρόσφατες δηλώσεις της πρώτης, τουλάχιστον τότε, οι σχέσεις τους στα παρασκήνια δεν ήταν και τόσο αρμονικές.
«Λέγαμε διάφορα. Μετά πέταγε κάτι σπόντες ο Αλέξανδρος Ρήγας και σκεφτόμουν ότι αυτά χθες τα λέγαμε με τη Χρυσούλα.
Μετά από κάποιες συζητήσεις που είχαμε, άρχισε να μειώνεται ο ρόλος μου αισθητά. Αντιλήφθηκα ότι η Χρυσούλα και ο Αλέξανδρος ήταν πίτσι πίτσι συνέχεια.
Υποπτευόμουν ότι μετέφερε λόγια δικά της ως δικά μου στον Αλέξανδρο Ρήγα και εκείνος μου θύμωσε. Δεν της ζήτησα ποτέ τον λόγο γιατί δεν τα μπορώ αυτά. Είπα απλά πως δεν θα ξαναπαίξω μαζί της για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο και επειδή δεν την εμπιστεύομαι, αλλά τη θαυμάζω σαν ηθοποιό.
Δεν έχουμε κάτι να χωρίσουμε, την εκτιμώ βαθύτατα, νομίζω και εκείνη το ίδιο», είχε πει χαρακτηριστικά η Πηνελόπη Πιτσούλη.
Ντόλτσε Βίτα - Άννα Παναγιωτοπούλου και Θανάσης Ευθυμιάδης
Χριστίνα Μαρκάτου (Άννα Παναγιωτοπούλου) και Αντώνης Καλούδης (Θανάσης Ευθυμιάδης) ζούσαν έναν τρελό έρωτα στη θρυλική «Ντόλτσε Βίτα» για δύο συνεχόμενες σεζόν, αλλά σε συνέντευξή της πριν από μερικά χρόνια η αγαπημένη ηθοποιός είχε δηλώσει πως οι σχέσεις τους στα παρασκήνια δεν ήταν και η καλύτερη, εξηγώντας τον λόγο.
«Μεταξύ μας, δεν ήταν και η καλύτερη η σχέση με τον Θανάση Ευθυμιάδη. Ήταν λίγο καβαλημένος ο Θανάσης. Ήταν και είναι ωραιοπαθής. Είχε ένα μέσο που μπήκε, που δεν χρειάζεται να το πω τώρα, αλλά κάποιος τον έστειλε εκεί.
Ήταν σίγουρο αυτό και μέσα από αυτό είχε και μια έπαρση», είχε δηλώσει η Άννα Παναγιωτοπούλου στην εκπομπή «Μεσημέρι με τον Γιώργο Λιάγκα» που προβαλλόταν τότε από τον ΣΚΑΪ.
Αλίκη Βουγιουκλάκη και Δημήτρης Παπαμιχαήλ σε... πολλές ταινίες
Βέβαια, ίσως οι πιο ομηρικοί καυγάδες είχαν πέσει όχι σε τηλεοπτικά, αλλά στα κινηματογραφικά πλατό της δεκαετίας του ‘60 ανάμεσα στην «εθνική σταρ» Αλίκη Βουγιουκλάκη και τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ.
Όσο και αν το σενάριο τους ήθελε τρελά ερωτευμένους στην οθόνη, οι δύο ηθοποιοί τσακώνονταν πάρα πολύ άσχημα στα παρασκήνια όλων των ταινιών που γύρισαν από το 1959 μέχρι το 1964 οπότε και… ερωτεύτηκαν με τον Παπαμιχαήλ να της κάνει πρόταση γάμου στη σκηνή του θεάτρου.
Η κόντρα τους λέγεται ότι είχε ξεκινήσει ήδη από τα χρόνια που φοιτούσαν στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου. Όταν έπαιξαν μαζί για πρώτη φορά στην κινηματογραφική Αστέρω το 1959 η Αλίκη φέρεται να τον πείραζε στα γυρίσματα λεγοντάς του "Εσύ πήρες το Άριστα, αλλά εγώ είμαι πρώτη στους τίτλους".
Στα γυρίσματα δε της ταινίας «Η Αλίκη στο Ναυτικό» ο σκηνοθέτης Αλέκος Σακελλάριος είχε απηυδήσει αφού ο ένας μίλαγε στον άλλο μόνο όταν γύριζαν σκηνή, ενώ στα «Χτυποκάρδια στο Θρανίο» αντί για «καλημέρα» ο Παπαμιχαήλ φερόταν να της έλεγε «πάλι άργησες, μωρή;» εν μέσω «γαλλικών».
Οι Μάγισσες - Σάνεν Ντόχερτι και Αλίσα Μιλάνο
Φυσικά, η ατμόσφαιρα δεν είναι εκρηκτική μόνο στα δικά μας πλατό, αλλά τα νεύρα χτυπάνε κόκκινο και στο εξωτερικό και με το παραπάνω.
Ίσως το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι «Μάγισσες» του Star που με αφορμή τα podcasts της Σάνεν Ντόχερτι, οι κόντρες των πρωταγωνιστριών ξαναήρθαν στην επικαιρότητα είκοσι χρόνια μετά.
Όσο αγαπημένες, λοιπόν, έδειχναν οι αδερφές Χάλιγουελ στη μικρή οθόνη, τόσο σφαγμένες ήταν στα παρασκήνια με μόνη εξαίρεση την πρώτη σεζόν όπου όλα κυλούσαν ρόδινα.
Ήδη από τη δεύτερη σεζόν ξεκίνησαν τα προβλήματα ανάμεσα στη Σάνεν Ντόχερτι (Πρου) και την Αλίσα Μιλάνο (Φοίβη) με την κατάσταση να φτάνει στο απροχώρητο κατά τη διάρκεια της τρίτης σεζόν και να είναι σαφές στους παραγωγούς ότι δε γίνεται να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση.
Όπως αποκάλυψε μέσω ανάρτησης στο Instagram, η Χόλι Μαρί Κομπς (Πάιπερ) οι παραγωγοί ρώτησαν πρώτα την Ντόχερτι αν θέλει να διώξουν τη Μιλάνο.
Εκείνη απάντησε "όχι" ελπίζοντας ότι θα λύσουν μόνες τους τις διαφορές τους και τελικά θα τα βρουν. Ωστόσο, όταν στη συνέχεια το ίδιο ερώτημα τέθηκε και στη Μιλάνο, εκείνη, σύμφωνα με την Κομπς, δεν ήταν τόσο… γενναιόδωρη και δεν έφερε κάποια αντίρρηση, ενώ θα μπορούσε να το κάνει.
Έτσι, η Ντόχερτι απολύθηκε, η Πρου βγήκε άδοξα - ομολογουμένως - εκτός σεναρίου και στη θέση της ήρθε η Ρόουζ ΜακΓκάουν (Πέιτζ) η οποία έχει δηλώσει κάποια χρόνια μετά το φινάλε της σειράς δήλωσε ότι κάθε φορά που οι «Μάγισσες» έπαιρναν το πράσινο φως για νέα επεισόδια, έκλαιγε γιατί η Μιλάνο έκανε το σετ άκρως τοξικό.
The X Files: Ντέιβιντ Ντουκόβνι - Τζίλιαν Άντερσον
Για εννέα σεζόν τα X-Files έγραψαν τη δική τους ιστορία στη μικρή οθόνη με τον Μόλντερ και τη Σκάλι να φτάνουν στο σημείο να ερωτευτούν, όμως, στο πλατό ο Ντέιβιντ Ντουκόβνι και η Τζίλιαν Άντερσον ανά περιόδους μισούσαν ο ένας τον άλλον, όπως έχουν εξομολογηθεί σε συνεντεύξεις τους και οι δύο.
Κανένας από τους δύο δεν έχει εξηγήσει για ποιο λόγο δεν τα πήγαιναν καλά, αλλά το σίγουρο είναι ότι και σε αυτή την περίπτωση - για μεγάλα χρονικά διαστήματα - οι δύο ηθοποιοί μιλούσαν μόνο όταν έλεγαν τις ατάκες των ρόλων τους.
Πάντως, με το πέρασμα των χρόνων, οι δύο ηθοποιοί συμφιλιώθηκαν και πλέον είναι καλοί φίλοι.
Μάλιστα, ο Ντουκόβνι έχει δηλώσει σε συνέντευξή του πως ο ένας πλέον καταλαβαίνει την τότε «τρέλα» του άλλου και αυτό έπαιξε ρόλο στη συμφιλίωσή τους, ενώ η Άντερσον έχει παρομοιάσει τη σχέση τους με «γάμο».
Παντρεμένοι με Παιδιά: Εντ Ο' Νιλ - Αμάντα Μπιρς
Και ποιος δεν θυμάται τους τσακωμούς, αλλά και τις μπηχτές που εκτοξεύονταν ανάμεσα στον Αλ Μπάντι (Εντ Ο’ Νιλ) και τη γειτόνισσά του, Μάρσι (Αμάντα Μπιρς) στους «Παντρεμένους με Παιδιά».
Όπως φαίνεται, η τέχνη αντέγραφε τη ζωή αφού από την τέταρτη σεζόν και μετά οι δυο ηθοποιοί δεν τα πήγαιναν καθόλου καλά. Αφορμή ήταν το εξώφυλλο που έκανε η «οικογένεια Μπάντι» στο περιοδικό TV Guide που άφησε, όμως, απ’ έξω τη Μάρσι και τον σύζυγό της, Στιβ.
Η Μπιρς φέρεται να χρέωσε στον πρωταγωνιστή της σειράς, Εντ Ο’ Νιλ, το γεγονός ότι δεν πάτησε πόδι για να τους συμπεριλάβουν.
Στη συνέχεια η μεταξύ τους σχέση χειροτέρεψε ακόμα περισσότερο όταν η Αμάντα Μπιρς αποφάσισε να μην τον καλέσει στον γάμο της με την τότε σύντροφό της επειδή φοβόταν ότι θα τις κοροϊδεύει που θα φοράνε και οι δύο κοστούμι.
Όπως έχει παραδεχτεί, ο Ο' Νιλ πειράχτηκε και όταν οι δυο τους το συζήτησαν, έκανε ένα «κακό αστείο» που ουσιαστικά δικαίωσε την επιλογή της Μπιρς να τον εξαιρέσει από τη λίστα των καλεσμένων.
Λέγεται ότι αυτός ήταν ο λόγος που στις τελευταίες σεζόν της σειράς οι καυγάδες του Αλ με τη Μάρσι είχαν γίνει πιο έντονοι, ακριβώς επειδή οι σχέσεις των δύο ηθοποιών δεν ήταν πλέον καθόλου καλές.
Δυναστεία: Όλοι σχεδόν οι πρωταγωνιστές εναντίον της Τζόαν Κόλινς
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η περίπτωση της Τζόαν Κόλινς, η οποία υποδύθηκε την «κακιά» Αλέξις Κάρινγκτον στη θρυλική «Δυναστεία» των '80s.
Η ηθοποιός έκανε το ντεμπούτο της στο πρώτο επεισόδιο της δεύτερης σεζόν και το κοινό αμέσως λάτρεψε τον ρόλο.
Έτσι, η τηλεθέαση της σειράς πήρε αμέσως «φωτιά», σώζοντάς τη από το κόψιμο, αφού δεδομένου ότι στην πρώτη της σεζόν η τηλεθέαση της Δυναστείας ήταν χαμηλή, αυτός ήταν ένας ορατός κίνδυνος.
Φυσικά, μόλις το δίκτυο είδε την ανεβασμένη τηλεθέαση, η λέξη «κόψιμο» δεν ξανακούστηκε με τα δημοσιεύματα της εποχής να λένε πως «μια Βρετανίδα έσωσε τη σειρά», αμερικανικής παραγωγής να σημειωθεί.
Σύμφωνα, όμως, με δηλώσεις της Τζόαν Κόλινς, οι συμπρωταγωνιστές της δεν είδαν με καθόλου καλό μάτι το γεγονός ότι η ηθοποιός τους έκλεψε ουσιαστικά την παράσταση και το κλίμα απέναντί της στο πλατό στη συνέχεια ήταν μάλλον εχθρικό.
Μάλιστα, η ηθοποιός με την οποία φέρονταν να μην τα πηγαίνουν καθόλου καλά στα παρασκήνια ήταν η Λίντα Έβανς που υποδυόταν στη σειρά την Κριστλ Κάρινγκτον, τη μεγάλη της αντίζηλο της Αλέξις με τους καυγάδες τους στην οθόνη να αφήνουν εποχή.
Όπως έχει δηλώσει δε η Τζόαν Κόλινς, ακόμα και αρκετά χρόνια μετά το φινάλε της Δυναστείας, όποτε είχε δώσει το «παρών» σε reunion, έβλεπε ότι η ατμόσφαιρα εξακολουθούσε να είναι ηλεκτρισμένη ανάμεσα σε εκείνη και κάποιους από τους συμπρωταγωνιστές της.
Δείτε ακόμη
Η «διαστημική» λίμνη της Ελλάδας που απαγορεύεται η είσοδος
Οι πέντε τρόποι για να βάλεις στην άκρη 1.000 ευρώ μέχρι το τέλος του μήνα
Ελένη Βουλγαράκη - Φώτης Ιωαννίδης: Ποζάρουν μαζί στο αυτοκίνητο μετά την Ανάσταση
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.