Δεν υπάρχει τίποτα πιο σοφό από το να κάνουμε διαλείμματα μέσα στη μέρα- δεν το λέμε εμείς, το λέει η επιστήμη. Όλο και περισσότερες έρευνες δείχνουν ότι τα μικρά διαλείμματα είναι ευεργετικά για την παραγωγικότητά μας τις ώρες που απαιτείται να δουλεύουμε συγκεντρωμένοι στην εργασία μας.

Ειδικά αυτή την περίοδο, που πολλοί δουλεύουν από το σπίτι σε διαφορετικές συνθήκες και με μια διαφορετική ενέργεια από αυτή που υπήρχε στα γραφεία πριν από την πανδημία, το να διατηρήσεις τη συγκέντρωση και την αποδοτικότητά σου στα ύψη είναι μια καθημερινή δοκιμασία.

Όμως, για τι είδους διαλείμματα μιλάμε; Όπως διαβάζουμε στο inc.com, η ειδική στη διαχείριση χρόνου Laura Vanderkam έχει τη δική της απάντηση.

Αυτά είναι τα τρία είδη διαλείμματος που πρέπει να κάνουμε καθημερινά:

 

Φυσικό

Οι επιστήμονες δεν παύουν να επαναλαμβάνουν σε κάθε ευκαιρία τα οφέλη της άσκησης στη σωματική και ψυχική υγεία. Όλα τα είδη άσκησης, από μια βόλτα γύρω από το τετράγωνο μέχρι γυμναστική στο σπίτι ή ακόμα και το ανεβοκατέβασμα της σκάλας, μπορούν να βοηθήσουν. Κάντε ένα διάλειμμα λοιπόν και κινηθείτε!

Κοινωνικό

Αυτό μπορεί να είναι το γεύμα με το σύντροφό σας και τα παιδιά σας ή μια συνομιλία μέσω βιντεοκλήσης με φίλους για να απολαύσετε μαζί τον καφέ σας. Η κοινωνική επαφή- έστω και μέσω της τεχνολογίας αυτή την περίοδο- είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι ανεβάζει τη διάθεσή μας ακόμα και αν αρχικά νιώθουμε απρόθυμοι να συνδεθούμε με άλλους.

Πνευματικό

Αυτό περιλαμβάνει οτιδήποτε επηρεάζει το ανθρώπινο πνεύμα ή την ψυχή. Προσπαθήστε να εντάξετε στην καθημερινότητά σας δραστηριότητες όπως διαλογισμό, προσευχή, διάβασμα και μουσική.