News
LIVE: ΑΝΑΝΕΩΘΗΚΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ

H ελληνική εταιρεία παγωτού Kayak μας μεταφέρει στον κόσμο του παγωτού της με ένα σουρεαλιστικό video

Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια της ελληνικής πολυβραβευμένης εταιρείας παγωτού Kayak έχει τον τίτλο “Escape From Reality”.

Σε μια περίοδο όπου συμβαίνουν πρωτοφανή γεγονότα και κατά την διάρκεια ενός μακροχρόνιου -πλέον- εγκλεισμού λόγω της πανδημίας, η ηρωίδα μας, είναι μια νεαρή μπαλαρίνα, η Έλλη η οποία αποφασίζει να αποδράσει από την ανιαρή πραγματικότητα της.  Έτσι με όχημά της τις «μαγικές» γεύσεις παγωτού Kayak, ταξιδεύει σε ένα κόσμο γεμάτο εξωπραγματικά σκηνικά όπως παίζει τένις φορώντας την τουτού και τα τακούνια της παρέα με μια μπάλα «Pavlova», ξαπλώνει πίσω από την κλειστή της τηλεόραση με συντροφιά ένα κύπελλο «Mint with Choco Chips», σερβίρει τσάι στον γάτο της ενώ είναι έτοιμη να απολαύσει το «Mango Sorbet» της και αντί για κρέμα ημέρας φοράει «Βανίλια Μαδαγασκάρης»! Η ηρωίδα αποδρά από κάθε τι που την κάνει να βαριέται και μας παροτρύνει να βγούμε από τον κόσμο της τηλεόρασης και να μπούμε στον εξωπραγματικό κόσμο των γεύσεων Kayak.

Όπως χαρακτηριστικά είπε ο ιδιοκτήτης της εταιρείας κος Άκης Σταυρίδης: «Αποφασίσαμε να εξωτερικεύσουμε την ιδιαιτερότητα της μάρκας. H Κayak δεν ήταν ποτέ απλά ένα παγωτό αλλά μια ολόκληρη φιλοσοφία και αυτό ακριβώς θέλουμε να αναδείξουμε».

Η καμπάνια τρέχει σε τηλεόραση και digital και ο καταναλωτής θα έχει τη δυνατότητα όπως αυτό αναδεικνύεται και μέσα από την επικοινωνία, να προμηθευτεί παγωτό απευθείας από την εταιρεία μέσα από το νέο kayak https://kayak.gr/shop/.

Συντελεστές:

Concept, Creative Direction & Production: Butter n’ Cream

Video & Edit: Γιάννης Μαρινόπουλος @MarniFilms

Model: Έλλη Τσιτσιπά @TheModernSociety

Photography: Παντελής Χαδούλης

Make Up & Hair: Sophia Kossada @Beehive Artists


Google NewsΑκολουθήστε το reader.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.


TAGS
#Native Advertorial