Η υγεία και η ασφάλεια όλων των Πελατών και των Εργαζομένων μας αποτελούν κύριο μέλημα για την ΕΥΔΑΠ. 

Για τον σκοπό αυτό, η ΕΥΔΑΠ συστήνει στους Πελάτες της να αποφεύγουν την προσέλευση στα Περιφερειακά Κέντρα της Εταιρείας και να εξυπηρετούνται μέσω εναλλακτικών καναλιών.  Πιο συγκεκριμένα:

Για υποβολή αιτημάτων ή ερωτημάτων:

  • Στο 1022@eydap.gr
  • Στο www.eydap.gr με εγγραφή στο ηλεκτρονικό κατάστημα eΕΥΔΑΠ για υποβολή αιτήσεων διακανονισμών, αίτηση υπαγωγής σε ειδικά τιμολόγια, κ.α.
  • Τηλεφωνικά στο 1022 ή στο 210 214 44 44

Για την πληρωμή λογαριασμού, μέσω:

  • Του www.eydap.gr για την πληρωμή λογαριασμών με χρήση χρεωστικής, πιστωτικής, ή προπληρωμένης κάρτας των συνεργαζόμενων Τραπεζών
  • Των ATMs, αυτόματων μηχανημάτων, πάγιας εντολής, web banking συνεργαζόμενων Τραπεζών

Εάν, παρ’ όλα αυτά, ο πελάτης κρίνει απαραίτητο να μεταβεί σε Περιφερειακό Κέντρο, η ΕΥΔΑΠ εφαρμόζει όλα τα απαραίτητα προληπτικά μέτρα προστασίας, όπως η τακτική απολύμανση των Περιφερειακών Κέντρων, η τοποθέτηση αλκοολούχων αντισηπτικών υγρών, κ.α.

Τέλος, η ΕΥΔΑΠ έχει καταρτίσει σχέδιο δράσης για τη διασφάλιση της αδιάλειπτης υδροδότησης της Αττικής.

Στην ΕΥΔΑΠ, παρακολουθούμε συνεχώς όλες τις εξελίξεις σχετικά με το νέο κορωνοϊό, σχεδιάζουμε και εμπλουτίζουμε τις ενέργειες και τις πρωτοβουλίες μας, συντεταγμένα με την Πολιτεία και τα εντεταλμένα όργανα αυτής, για την αποτροπή και αντιμετώπιση οποιουδήποτε περιστατικού που μπορεί να θίξει την υγεία όλων μας.  

Δεν ξεχνάμε:

‘’Πλένοντας με νερό και σαπούνι τα χέρια μας τακτικά, προστατεύουμε την υγεία μας και την υγεία των συνανθρώπων μας’’