Τη νέα της ταυτότητα παρουσιάζει η Avon με την καινούργια καμπάνια «Watch Me Now», καλώντας το κοινό να επανεξετάσει τις απόψεις του για την εμβληματική εταιρεία, η οποία μεταμορφώνει τις ζωές των γυναικών, προσεγγίζοντας διαφορετικά την ομορφιά, και αναδεικνύοντας το σύγχρονο προφίλ της ως μία καινοτόμα και τολμηρή εταιρεία ομορφιάς που μάχεται κατά των διακρίσεων.

Με αφορμή τη συμπλήρωση 135 ετών από την ίδρυση της Avon, η καμπάνια «Watch Me Now» είναι ένα νεύμα προς την κληρονομιά της, καθώς πρόκειται για μια εταιρεία που συνδέει τους ανθρώπους χρησιμοποιώντας τη δύναμη της ομορφιάς για να μεταμορφώσει τις ζωές τους προς το καλύτερο, μια εταιρεία που μοιράζεται το πάθος και την εξειδίκευσή της στη σωστή αξία. Έτσι, η νέα ταυτότητά της δεν θα μπορούσε να είναι κάτι λιγότερο από δυνατή, εξωστρεφής και φυσικά αλησμόνητη.

Άλλωστε, εκατομμύρια ανεξάρτητα μέλη από όλο τον κόσμο προωθούν εμβληματικές σειρές της Avon μέσω των κοινωνικών τους δικτύων, δημιουργώντας τις δικές τους επιχειρήσεις στο χώρο της ομορφιάς με πλήρη ή μερική απασχόληση. Η Avon υποστηρίζει σταθερά την ισότητα των δύο φύλων και αφουγκράζεται τις ανάγκες των γυναικών, αφού έδωσε στις γυναίκες το δικαίωμα να κερδίζουν χρήματα πριν καν να έχουν το δικαίωμα της ψήφου! Παράλληλα, εκφράζεται ανοιχτά για θέματα που έχουν σημασία και δημιουργεί θετικές αλλαγές, υποστηρίζοντας σκοπούς όπως η αντιμετώπιση της ενδοοικογενειακής βίας και η μάχη ενάντια στον καρκίνο του μαστού για περισσότερο από έναν αιώνα. Συνολικά, έχει δωρίσει περισσότερα από 1 δις $ σε σκοπούς που αφορούν τις γυναίκες και πλέον γιορτάζει την ανάδειξη όσων δεν πίστευαν ότι μπορούν, αναδεικνύοντας απροσδόκητες και υποτιμημένες πτυχές της φιλοσοφίας της εταιρείας, των ανθρώπων της, του ακτιβισμού και των προϊόντων της, για τα οποία έχει λάβει περισσότερα από 750 διπλώματα ευρεσιτεχνίας και 300 βραβεία.

Το «Watch Me Now» είναι μια νέα οπτική απεικόνιση της ταυτότητας της εταιρείας και ανανέωση του λογοτύπου της, η πρώτη που επιχειρείται τις τελευταίες δεκαετίες, παράλληλα με την υιοθέτηση ενός πιο τολμηρού τόνου, ώστε να απευθύνεται, σήμερα, πιο αποτελεσματικά στα εκατομμύρια μέλη και πελάτες της. Το νέο λογότυπο έχει ήδη αρχίσει να αποτυπώνεται σε προϊόντα και φυλλάδια και ακολουθεί τις καμπύλες γραμμές του αρχικού λογότυπου της Avon της δεκαετίας του 1930, με τη νέα χρωματική παλέτα να βασίζεται στις καμπύλες του προσώπου μιας γυναίκας.

Σήμερα, από μια εταιρία που πουλούσε αρώματα πόρτα - πόρτα, η Avon έχει εξελιχθεί σε μια εταιρία με τις μεγαλύτερες πωλήσεις αρωμάτων στον κόσμο, με πέντε εκατομμύρια μέλη σε περισσότερες από 50 αγορές παγκοσμίως. Παράλληλα, η εταιρεία επιταχύνει την καινοτομία και τον επιχειρηματικό της μετασχηματισμό τους τελευταίους 12 μήνες, μέσω αυξημένων ψηφιακών εργαλείων και της υποστήριξης των μελών της, καθώς και νέων προϊόντων που βασίζονται σε διπλώματα ευρεσιτεχνίας. Οι τελευταίες καινοτομίες της περιλαμβάνουν την τεχνολογία Protinol™, η οποία αποκαθιστά επτά χρόνια απώλειας κολλαγόνου σε επτά ημέρες και τη Σειρά «Adapt», μια νέα συλλογή που είναι σχεδιασμένη για να μειώσει τον αντίκτυπο των ορμονικών διαταραχών στην επιδερμίδα. 

Η καμπάνια «Watch Me Now» θα παρουσιαστεί παγκοσμίως σε όλα τα σημεία επαφής της Avon με τους καταναλωτές της από τον Σεπτέμβριο του 2020. 

Νομίζατε ότι ξέρατε την Avon;
Ξανασκεφτείτε το!

Avon. Watch Me Now.