Η κορυφαία πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης Brainy περιλαμβάνει το σύνολο της σχολικής ύλης δημοτικού και γυμνασίου σε θεωρία και ασκήσεις, αλλά και διαδραστικά quiz. Σχεδιασμένη από ειδικούς και εκπαιδευτικούς, υποστηρίζει την καθημερινή μελέτη κάθε μαθητή, προσαρμόζοντας απόλυτα την εκπαιδευτική διαδικασία στις δικές του προσωπικές ανάγκες, ενδυναμώνοντας τα παιδιά να ανταποκριθούν με επιτυχία στις καθημερινές εκπαιδευτικές υποχρεώσεις τους.

Αναφορικά με την υποστήριξη των εργαζόμενων του Ομίλου Olympia μέσω της υπηρεσίας Brainy ο Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού του Ομίλου Olympia Βασίλης Γαβρόγλου ανέφερε: «Σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες που βιώνουμε όλοι, οι άνθρωποί μας συνεχίζουν να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό, γι’ αυτό κι εμείς φροντίζουμε να τους υποστηρίζουμε με κάθε τρόπο, αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία. Τα παιδιά των εργαζομένων μας θα μπορούν να ενισχύσουν την εκπαιδευτική τους διαδικασία μέσα από το ολοκληρωμένο, διαδραστικό πρόγραμμα εκπαίδευσης που είναι διαθέσιμο κάθε στιγμή και σε κάθε είδους συσκευή».

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία, ειδικά σχεδιασμένη για τις ανάγκες της περιόδου που διανύουμε, αποτελεί μέρος των παροχών και της υποστήριξης του Ομίλου Olympia προς τους εργαζόμενους του. Είχε προηγηθεί, κατά τις πρώτες εβδομάδες της πανδημίας, το λανσάρισμα ειδικής τηλεφωνικής γραμμής για συμβουλευτική υποστήριξη, με την συνεργασία του κορυφαίου ελληνικού παρόχου Hellas EAP. Ειδικοί επαγγελματίες βρίσκονται στη διάθεσή των εργαζόμενων του Ομίλου, 24 ώρες την ημέρα, ανώνυμα, εμπιστευτικά και απεριόριστα για να τους υποστηρίξουν σε ένα εύρος προκλήσεων, με σκοπό την αποτελεσματικότερη διαχείριση της καθημερινότητας και τη διατήρηση ενός υψηλού επιπέδου ψυχοσωματικής υγείας και ευεξίας.