Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ στις ανοιχτές συγκεντρώσεις και συζητήσεις που έκανε με τα μέλη του κόμματος του, κατά τη διάρκεια της καμπάνιας για τον μετασχηματισμό του, μιλούσε συχνά για το ρόλο των social media. Υποστήριζε πως τα παραδοσιακά media στηρίζουν τη Νέα Δημοκρατία και πως η «απάντηση» της αξιωματικής αντιπολίτευσης μπορεί να έρθει μέσα από τους προσωπικούς λογαριασμούς στελεχών και μελών του κόμματος, που θα προωθούν τις ιδέες και  τις θέσεις τους.

Κι αν στη θεωρία το σχέδιο του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ ίσως και θα μπορούσε να έχει απήχηση, στην πράξη τα πράγματα δεν εξελίσσονται με τον τρόπο που τόσο ο ίδιος, όσο και οι συνεργάτες του θα επιθυμούσαν.  

Ίσως θα έπρεπε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ να έχει … ψυλλιαστεί τους κινδύνους από την περίπτωση του Παύλου Πολάκη, όπου έχει πολλάκις αποδείξει πώς το να είναι ενεργός στα social media δεν λειτουργεί θετικά ούτε για τον ίδιο, ούτε και για το κόμμα του.

Και δυστυχώς για τον πρώην πρωθυπουργό το παράδειγμα του Πολάκη φαίνεται να ακολουθούν αρκετοί το τελευταίο διάστημα. Για παράδειγμα, σε μία περίοδο που η υπουργός παιδείας, Νίκη Κεραμέως, φαίνεται να βρίσκεται στο στόχαστρο του συνόλου της ελληνικής κοινωνίας, ο πρώην υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ Κώστας Γαβρόγλου κατάφερε να δημιουργήσει ρεύμα υπερασπιστών της, με μία άστοχη δήλωση, που τελικά έφερε τα αντίθετα αποτελέσματα απ’ ότι επιθυμούσε.

Την ίδια στιγμή στα social media μεταφέρθηκαν και οι εσωτερικές διαμάχες του κόμματος της αντιπολίτευσης, με τα στελέχη του να κατακεραυνώνουν το ένα το άλλο. Λάμπρου και Καββαδία , από την ομάδα των «53» απέναντι σε Καρανίκα και Τζάκρη. Νίκος Μπίστης εναντίον Νίκου Κοτζιά. Ακόμη και ο Αλέξης Τσίπρας μπήκε στο… στόχαστρο με αφορμή το μήνυμα που έστειλε τον Δεκαπενταύγουστο και το οποίο αποτέλεσε αφορμή για να γίνουν τα social media πεδίο… μάχης ανάμεσα σε μέλη και στελέχη του κόμματος.  

Το … πείραμα συνεπώς, μέχρι στιγμής δεν δείχνει να πηγαίνει καλά. Ο Αλέξης Τσίπρας θα έπρεπε ίσως να «εκπαιδεύσει» τα στελέχη του κόμματος του, προτού τους δώσει το ελεύθερο να εκφράζουν τις απόψεις τους πατώντας τα πλήκτρα στα ατομικά τους πληκτρολόγια. Γιατί θα πρέπει να κατανοήσουν σύντομα πως το διαδίκτυο δεν είναι το καφενείο της γειτονιάς τους...