Ο Λιούις Χάμιλτον είναι Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1 για το 2019. Για τον πιλότο της Mercedes ήταν αρκετή η δεύτερη θέση στο Γκραν Πρι των ΗΠΑ, για να στεφθεί για έκτη φορά στην καριέρα του με τον παγκόσμιο τίτλο και ενώ απομένουν άλλοι δύο αγώνες μέχρι να ολοκληρωθεί η εφετινή αγωνιστική σεζόν. Ο Βρετανός προσπέρασε πλέον τον Χουάν Μανουέλ Φάντζιο σε αριθμό πρωταθλημάτων και έγινε ο δεύτερος πιο επιτυχημένος οδηγός στην ιστορία της Formula 1 πίσω μόνον από τον Μίκαελ Σουμάχερ. Το ρεκόρ των επτά τίτλων του Γερμανού μπορεί ωστόσο να ισοφαρίσει του χρόνου ο Χάμιλτον, κάτι που έδειχνε απίθανο μέχρι πριν μερικά χρόνια.

Ο Λιούις έθεσε τα θεμέλια του εφετινού τίτλου του στο δεύτερο τρίτο της σεζόν, καθώς κατά το διάστημα μεταξύ του Γκραν Πρι Ισπανίας και Ουγγαρίας πέτυχε έξι νίκες σε οκτώ αγώνες. Οι ανταγωνιστές του –και ιδιαίτερα οι Ferrari- έδειξαν πιο δυνατοί στο τελευταίο τρίτο της αγωνιστικής χρονιάς, όμως ο Φέτελ και ο Λεκλέρ είχαν χάσει τόσο πολύτιμο έδαφος στην αρχή, ώστε να μην καταφέρουν να διεκδικήσουν σε καμία φάση με αξιώσεις το πρωτάθλημα.

Για τον Χάμιλτον είναι το πέμπτο πρωτάθλημα στην τελευταία εξαετία. Η Mercedes κυριαρχεί από το 2014, οπότε μπήκε η Formula 1 στην εποχή των υβριδικών τούρμπο κινητήρων και κατέκτησε από τότε έως σήμερα έξι παγκόσμια πρωταθλήματα κατασκευαστών σερί. Στα ασημί βέλη κατέληξαν την ίδια περίοδο και όλα τα πρωταθλήματα οδηγών, όπου μόνον το 2016 κατάφερε να σπάσει ο Νίκο Ρόσμπεργκ την απόλυτη επικράτηση του πρώην teammate του. Από τους 119 αγώνες της εποχής των τούρμπο στη Formula 1 έχει νικήσει ο Χάμιλτον στους 61, δηλαδή σε περισσότερους από τους μισούς. Συνολικά ανέβηκε 96 φορές στο βάθρο, που αντιστοιχούν στο 80% όλων των Γκραν Πρι της συγκεκριμένης περιόδου, ενώ το ίδιο διάστημα ξεκίνησε 56 φορές από την pole position. Το παλμαρέ του 34χρονου οδηγού για όλη την καριέρα του στη Formula 1 προκαλεί τον θαυμασμό, καθώς περιλαμβάνει 83 νίκες, 150 πλασαρίσματα στο βάθρο, 87 pole positions και 46 φορές ταχύτερους γύρους σε έναν αγώνα, εκτός βεβαίως από τα έξι Παγκόσμια Πρωταθλήματα.

Ο Χάμιλτον πέρασε το 2007 στη Formula 1 έχοντας μόλις κατακτήσει το πρωτάθλημα GP2 και έχασε στην παρθενική του σεζόν με τη McLaren τον τίτλο μόνον για έναν βαθμό από τον Κίμι Ράικονεν. Ο Βρετανός κατάφερε να αντιμετωπίσει από την πρώτη στιγμή στα ίσια τον ακριβοπληρωμένο του teammate Φερνάντο Αλόνσο, που μετρούσε ήδη τότε δύο παγκόσμιους τίτλους.

Έναν χρόνο αργότερα στέφθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής σε έναν δραματικό αγώνα στη Βραζιλία, όπου ο Φελίπε Μάσα πανηγύριζε ήδη ενώπιον των συμπατριωτών του τον τίτλο. Ωστόσο ο Χάμιλτον προσπέρασε στην τελευταία στροφή του Γκραν Πρι –αλλά και της χρονιάς- τον Τίμο Γκλοκ και «έκλεψε» στην κυριολεξία το στέμμα από τα χέρια του απαρηγόρητου Μάσα. Μετά από έξι χρόνια στη McLaren μεταγράφηκε ο Χάμιλτον το 2013 στη Mercedes, όπου διαδέχθηκε τον μεγάλο Μίκαελ Σουμάχερι. Ενα χρόνο αργότερα ξεκίνησε η απόλυτη κυριαρχία της Mercedes, για την οποία έπαιξε ωστόσο καθοριστικό ρόλο και ο ίδιος ο Βρετανός.

Τα υπόλοιπα είναι ιστορία. Τώρα απομένει να δούμε, αν θα ξεπεράσει ο Λιούις τα δύο σημαντικότερα ρεκόρ του Μίκαελ Σουμάχερ, δηλαδή τις νίκες και τον αριθμό των Παγκόσμιων Πρωταθλημάτων. Ο ίδιος έχει δηλώσει επανειλημμένα, ότι νιώθει καλύτερα από ποτέ. Μάλιστα μετά το τέλος του Γκραν Πρι των ΗΠΑ δήλωσε με νόημα, ότι έμαθε από τον πατέρα του να μην τα παρατάει ποτέ! Ό,τι και να λέμε και όποια ομάδα να υποστηρίζει ο καθένας μας, κανένας δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι ο Βρετανός αποτελεί ήδη έναν θρύλο και έναν σούπερσταρ της Formula 1. Να δούμε τι μας επιφυλάσσει και για τη συνέχεια…