Ο αντιπρόεδρος της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, Ed Woodward, αποκάλυψε πως ο σύλλογος χρησιμοποιεί τα social media για να προσελκύσει και να δελεάσει ποδοσφαιριστές ώστε να υπογράψουν συμβόλαιο με αυτούς.

Παρέχοντας τα πιο πρόσφατα τριμηνιαία αποτελέσματα στους επενδυτές στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, ο αντιπρόεδρος Woodward αναφέρει λεπτομερώς την επιρροή της United σε μια κερδοφόρα αγορά, αναφέρουν χαρακτηριστικά τα Manchester Evening News.

Τέτοια είναι η παγκόσμια εμβέλεια της United μέσω του Facebook, του Twitter και του Instagram, που λειτουργεί ως ένας πρόσθετος παράγοντας στις διαπραγματεύσεις μεταγραφών με τους μεγαλύτερους αστέρες του ποδοσφαίρου.

Ο Woodward μάλιστα έδωσε και αποδεικτικά στοιχεία της έκθεσης που προσφέρεται σε πιθανούς στόχους.


Ο αντιπρόεδρος της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, Ed Woodward

Οι followers του Daley Blind στο twitter για παράδειγμα αυξήθηκαν κατά 73% μετά τη μετακίνησή του το 2014.

Η United πιστεύει ότι τα προσωπικά οφέλη των παικτών από τα social media της ομάδας μπορεί να λειτουργήσουν υπέρ τους όταν ανταγωνίζονται για τις υπογραφές παικτών όπως ο Antoine Griezmann, ο οποίος παραμένει στην λίστα του Ζοζέ Μουρίνιο.

Με τη Μπαρτσελόνα και την Παρί Σεν Ζερμέν να ενδιαφέρονται επίσης για τον παίκτη της Ατλέτικο Μαδρίτης, η Μάντσεστερ ελπίζει ότι τα εμπορικά πλεονεκτήματα μιας μετάβασης στο Old Trafford θα μπορούσαν να είναι καθοριστικά.

Υπογραμμίζοντας τη σημασία που αποδίδεται στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, ο Woodward χρησιμοποίησε μέρος της τριμηνιαίας διεύθυνσής του στους επενδυτές την Πέμπτη για να τονίσει την ανάπτυξη στην αγορά αυτή.

«Όσον αφορά την επιρροή μας στα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης, έχουμε συγκεντρώσει περίπου 300 εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις σε Facebook, Instagram και Twitter κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες της σεζόν, που αντιπροσωπεύουν αύξηση 11% σε ετήσια βάση», ανέφερε.

«Αυτό είναι περισσότερο από 80% περισσότερες αλληλεπιδράσεις από το επόμενο μεγαλύτερο club της Premier League και περισσότερες αλληλεπιδράσεις από ό, τι οι ομάδες που βρίσκονται από την 3η μέχρι την 6η θέση της Premier League μαζί.

Επιπλέον, μετά από τους πρώτους τέσσερις μήνες της σεζόν, το @ManUtd είναι επίσης ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος και πιο ενεργοποιημένος ποδοσφαιρικός λογαριασμός στο Twitter και έχει πάρει πάνω από 16,6 εκατομμύρια likes και retweets, που ήταν ο ίδιος αριθμός αντιδράσεων στο Twitter που είχαν οι δύο επόμενοι μεγαλύτεροι ευρωπαϊκοί σύλλογοι μαζί». 

Τέτοια θέματα μόλις που απασχολούσαν τον προκάτοχο το, Woodward, David Gill - αλλά πλέον αποτελεί σημαντικό κομμάτι του ποδοσφαιρικού τοπίου, με τους επενδυτές να δείχνουν τεράστιο ενδιαφέρον.
Πρόκειται για κάτι που εκτιμάται όλο και περισσότερο από μια νέα γενιά παικτών που χρησιμοποιούν τα προσωπικά τους social για να μεταφέρουν ειδήσεις που τους αφορούν.