Με την τιμή της αμόλυβδης να καταγράφει μια ξέφρενη κούρσα τα τελευταία χρόνια, η στροφή στα εναλλακτικά καύσιμα και ειδικότερα σε ένα σύστημα υγραερίου αποτελεί πλέον μονόδρομο για τους ιδιοκτήτες οχημάτων.

Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, η υγραεριοκίνηση χρησιμοποιείται ήδη –και όχι τυχαία- σε δεκάδες εκατομμύρια αυτοκίνητα.  Στην Ελλάδα, υπολογίζεται ότι κυκλοφορούν πάνω από 300.000 αυτοκίνητα που κινούνται με υγραέριο ενώ ο αριθμός τους ανεβαίνει συνεχώς, εξαιτίας της διαρκούς αύξησης που καταγράφει η τιμή της αμόλυβδης, της φιλικής τους στάσης απέναντι στο περιβάλλον και της  κρίσης των diesel αυτοκινήτων!

Η αρνητική εξέλιξη στις τιμές του πετρελαίου και τη βενζίνης, δεν αφορά μόνο στα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα, αλλά και στα μικρότερα, αφού αυτά είναι συνήθως και τα πιο δημοφιλή για την μετακίνηση στην πόλη!

Μοναδική λύση στη μείωση του κόστους χρήσης αποτελεί το υγραέριο κίνησης το οποίο αποδεδειγμένα είναι έως 50% πιο οικονομικό από την αμόλυβδη και έως 20% από το πετρέλαιο κίνησης.

Μάλιστα το μικρό κόστος μετατροπής αλλά και το ευρύ δίκτυο διανομής σε όλη την Ελλάδα καθιστά το υγραέριο το ιδανικό εναλλακτικό καύσιμο έναντι των υπολοίπων εναλλακτικών επιλογών.

Πιο αναλυτικά η αμόλυβδη ήδη έχει σκαρφαλώσει ήδη στο 1,65 ευρώ το λίτρο σε πολλές περιοχές στην Αττική, ενώ το αμέσως επόμενο διάστημα αναμένεται να αγγίξει το 1,70 ευρώ το λίτρο εκτοξεύοντας το κόστος χρήσης των αυτοκινήτων.

Ήδη το πρώτο τρίμηνου του 2019 η αύξηση είναι η μεγαλύτερη όλων των εποχών από το 2009 μέχρι και σήμερα, με αποτέλεσμα τα συστήματα υγραεριοκίνησης να αποτελούν μία ανάσα πνοής απέναντι στην ακρίβεια των παραδοσιακών καυσίμων. Είναι πολύ σημαντικό να τονίσουμε επίσης την άμεση απόσβεση που θα έχει ο κάτοχος του οχήματος που θα τοποθετήσει σύστημα υγραεριοκίνησης,  μέσα σε λιγότερο από 12 μήνες! 

Πέραν της οικονομίας όμως, το υγραέριο έχει πολλαπλά οφέλη. Η καύση του υγραερίου δεν αφήνει κατάλοιπα στους κυλίνδρους του κινητήρα, γεγονός που επιδρά θετικά στη διάρκεια ζωής του.

Επίσης τα οχήματα στα οποία έχουν τοποθετηθεί συστήματα υγραεριοκίνησης είναι πολύ πιο φιλικά προς το περιβάλλον. Παρουσιάζουν μειωμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (κατά 10% σε σύγκριση με την βενζίνη και 5% σε σύγκριση με το πετρέλαιο), εκπέμπουν 40% λιγότερα σωματίδια από το πετρέλαιο και 60% λιγότερα οξείδια του αζώτου απ’ ό,τι η βενζίνη ενώ παράγουν 60% λιγότερο μονοξείδιου του άνθρακα σε σύγκριση με την βενζίνη και 90% σε σύγκριση με το πετρέλαιο.