Η Hyundai μπήκε και αυτή στο χορό της δημιουργίας ενός αυτοκινήτου που πετάει. Αποτελεί ωστόσο την πρώτη εταιρεία που δημιουργεί ειδικό ανάλογο τμήμα και δεν συνεργάζεται με κάποια που ήδη δραστηριοποιείται σε αυτό τον τομέα.

Ο νέος τομέας "Αστικής Αεροπορικής Κινητικότητας" της Hyundai στοχεύει στη μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης που προκύπτει από αυτό που η μάρκα αποκαλεί "μεγα-αστικοποίηση". Ως επικεφαλής του νέου αυτού τομέα έρευνας της Hyundai ανέλαβε ο Δρ. Jaiwon Shin, ο οποίος ήταν ο υπεύθυνος της Διεύθυνσης Αποστολών Έρευνας Αεροναυπηγικής στη NASA. Το γεγονός αυτό δείχνει και τη σοβαρότητα με την οποία η κορεατική εταιρεία αντιμετωπίζει το εγχείρημα.

Η Hyundai, παρότι είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που με το δικό της τμήμα επιχειρεί την κατασκευή ενός ιπτάμενου αυτοκινήτου, άλλες πραγματοποιούν ήδη μεγάλες επενδύσεις στον τομέα αυτό. Για παράδειγμα, η Toyota επένδυσε 375.000 δολάρια σε ένα έργο από μια ομάδα υπαλλήλων, που έχουν αναπτύξει μια ιπτάμενη μηχανή για ένα άτομο.

Η Geely, ιδιοκτήτρια της Volvo και της Lotus, αγόρασε το αεροσκάφος Terrafugia το 2017, ενώ συμμετέχει, όπως και η Daimler, στο εγχείρημα του γερμανικού ιπτάμενου ταξί με την ονομασία Volocopter.

H Audi, τέλος, συνεργάζεται με τον ευρωπαϊκό γίγαντα της αεροναυπηγικής, την  Airbus, η οποία έχει σχεδιάσει  ένα θάλαμο επιβατών που θα μπορούσε να συνδέεται με ένα drone για να πετάξει και στη συνέχεια με μια ξεχωριστή πλατφόρμα τεσσάρων τροχών για οδήγηση στο έδαφος.