Με εντελώς νέα σχεδίαση και μηχανικά μέρη, το νέο Honda Jazz τέταρτης γενιάς αποκαλύφθηκε επίσημα πλέον. Παρότι η βασική φόρμα ενός όγκου του μοντέλου εξακολουθεί να υφίσταται, βασίζεται σε ολοκαίνουργιο πλαίσιο με ένα νέο, υβριδικό σύστημα κίνησης eV: HEV να παρέχει ισχύ. Νέο στοιχείο αποτελεί και η δεύτερη εκδοχή αμαξώματος που πλέον θα διαθέτει το μοντέλο, με την ονομασία Crosstar. Η σχεδίαση του νέου Jazz μεγιστοποιεί τον εσωτερικό χώρο και οι νέες εμπρός κολώνες της οροφής  έχουν αδυνατίσει, με στόχο την καλύτερη ορατότητα. Ταυτόχρονα, έχει μειωθεί το μήκος τους ώστε να αυξηθεί η ακαμψία του αμαξώματος. Παρότι η εταιρεία δεν ανακοίνωσε κάτι σχετικό, το Jazz αναμένεται να διατηρήσει παρόμοιες διαστάσεις, με μήκος περίπου 4 μέτρα.

Το Jazz Crosstar ξεχωρίζει από τις ράγες οροφής, το σχεδιασμό της μπροστινής μάσκας, το ανυψωμένο αμάξωμα και τη μαύρη πλαστική επένδυση γύρω από τους θόλους των τροχών, ενώ στο εσωτερικό διαθέτει αδιάβροχη ταπετσαρία. Αποτελεί την crossover εκδοχή του μοντέλου και θα διαθέτει τα ίδια ακριβώς μηχανικά μέρη, με υβριδικό σύστημα κίνησης.

Το πιο σημαντικό στοιχεί του νέου Honda Jazz αποτελεί αναμφίβολα το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης e: HEV όπως ονομάζεται. Γι’ αυτό όμως η  Honda δεν δίνει την παραμικρή πληροφορία, πέρα από το γεγονός ότι θα εστιάζει  στην ευκολία της οδήγησης, την κορυφαία οικονομία αλλά και στην αύξηση της απόδοσης.

Στο εσωτερικό οι χώροι δείχνουν άπλετοι, όπως και στην υφιστάμενη γενιά του Jazz, ενώ η εικόνα είναι σαφώς αφαιρετική αισθητικά. Τα όργανα είναι πλέον ψηφιακά, ενώ δεσπόζει η κεντρική οθόνη του συστήματος multimedia και τα τρία μεγάλα περιστροφικά χειριστήρια κλιματισμού στο κέντρο. Το νέο Jazz θα διαθέτει στάνταρ τόσο το Apple CarPlay όσο και το Android Auto, μαζί με άλλες εφαρμογές που μπορούν να φορτωθούν στο αυτοκίνητο μέσω ασύρματης σύνδεσης smartphone. Τα εξαιρετικά πρακτικά Magic Seat της Honda παραμένουν και στο πίσω μέρος, αυξάνοντας εκθετικά την πρακτικότητα, ενώ ο χώρος αποσκευών αναμένεται να έχει όγκο περίπου 400 λίτρα.

Όσον αφορά στα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, υπάρχει η αναβαθμισμένη «ομπρέλα» Honda Sensing. Σε αυτή περιλαμβάνεται το σύστημα αυτόματης πέδησης (CMBS), το οποίο μπορεί πλέον να ανιχνεύει τους πεζούς και τους ποδηλάτες τη νύχτα. Επιπλέον, το σύστημα Adaptive Cruise Control (ACC) μπορεί πλέον να λειτουργεί και σε χαμηλές ταχύτητες, διατηρώντας το αυτοκίνητο στη λωρίδα και την απόσταση από τα εμπρός κινούμενα οχήματα, ακόμα και μετά από στάση.

Το Honda Jazz ήταν πάντα ένα χαρισματικό μικρό αυτοκίνητο και ως υβριδικό δείχνει ακόμα πιο ενδιαφέρον. Ωστόσο θα βρει στο δρόμο του πολλά και εξαιρετικά ολοκαίνουργια μοντέλα στην κατηγορία B όπως τα Renault Clio, Peugeot 208, Opel Corsa και Toyota Yaris, τα οποία θα πρέπει να αντιμετωπίσει.