Μετά τα plug in hybrid DS7 Crossback, Peugeot 3008 και Opel Grandland, έφτασε και η ώρα της Citroen να παρουσιάσει στο πλαίσιο του εξηλεκτρισμού του ομίλου της PSA τη δική της υβριδική, επαναφορτιζόμενη πρόταση.

Αντίθετα από τα προαναφερόμενα μοντέλα που συνδυάζουν δύο ηλεκτρικούς κινητήρες με έναν εσωτερικής καύσης και έχουν χαρακτηριστικά τετρακίνησης, το C5 Aircross Hybrid έχει έναν ηλεκτρικό κινητήρα σε συνδυασμό με θερμικό και η ισχύς περνά στους εμπρός τροχούς.

Το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύνολο υλοποιείται με έναν τούρμπο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα PureTech 1.6 λίτρων που αποδίδει 180 ίππους και έναν ηλεκτρικό κινητήρα 108 ίππων. Η συνδυασμένη ισχύς που ανακοινώνει η Citroen είναι 225 ίπποι και η ροπή 320 Nm.

Τα νούμερα αυτά είναι αρκετά για εντυπωσιακές επιδόσεις, χωρίς να διαταράσσεται η χαρακτηριστική άνεση του C5. Αδιατάρακτη επίσης είναι η κορυφαία ευρυχωρία και πρακτικότητα του μοντέλου, με τα τρία πίσω καθίσματα να είναι συρόμενα και αναδιπλούμενα.

Ως επαναφορτιζόμενο υβριδικό το νέο Citroen C5 Aircross Hybrid έχει τη δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής λειτουργίας και με μια πλήρη φόρτιση μπορεί να καλύψει έως και 50 χιλιόμετρα απόσταση, με μέγιστη ταχύτητα 135 χλμ./ώρα.

Στην υβριδική λειτουργία, η επίσημη μέση κατανάλωση είναι 1,7 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χιλιόμετρα και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στα 39 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. Το νέο Citroen C5 Aircross Hybrid θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας εντός του 2020.