Οι συλλέκτες αυτοκινήτων ενημερώνονται εκτενώς για το ύψος των καταθέσεών τους αυτές της ημέρες, καθώς στο Σκοτσντέιλ της Αριζόνα, στις ΗΠΑ, ξεκινά μια από τις μεγαλύτερες δημοπρασίες σπάνιων παλαιών αυτοκινήτων αλλά και σύγχρονων supercars.

Ανάμεσα στα αυτοκίνητα που θα δημοπρατηθούν υπάρχουν πολύ ηχηρά ονόματα: Ferrari, Pagani, McLaren, Mercedes, μια από τις μόλις 51 Tucker Torpedo, που κατασκευάστηκαν το 1948 στις ΗΠΑ και πολλά άλλα σπάνια αυτοκίνητα.

Από όλα τα παραπάνω, δύσκολα θα περίμενε κανείς το μεγαλύτερο ποσό, να αναμένεται για την αγορά μιας... Alfa Romeo. Και όμως, η Alfa Romeo 8C 2300 Cabriolet Décapotable του 1932 είναι το αυτοκίνητο το οποίου η τιμή αναμένεται να ξεπεράσει τα 11.000.000 δολάρια.

Τι είναι αυτό που κάνει το συγκεκριμένο μοντέλο χρυσωρυχείο στην κυριολεξία; Η 8C 2300 της Alfa Romeo είναι ένα από τα πλέον θρυλικά μοντέλα στην ιστορία της αυτοκίνησης. Προοριζόμενο να διατηρήσει το όνομα της Alfa Romeo στο προσκήνιο των αγώνων μετά τις επιτυχίες του 1750cc 6C, το 2300cc με τον 8κύλινδρο εν σειρά κινητήρα, ξεπέρασε κάθε προσδοκία σε αγωνιστικό επίπεδο: κέρδισε το 1931 και το 1932 το Targa Florio, το 1931 το ιταλικό Grand Prix και πήρε τη νίκη στο 24 ώρες του Le Mans τέσσερις φορές από το 1931 έως και το 1934. Το αυτοκίνητο αυτό δεν είναι μόνο ένα από τα μόλις 188 μοντέλα παραγωγής που κατασκευάστηκαν με τον κινητήρα 2300 8C, αλλά και έργο του διάσημου μηχανικού της εποχής Τζόζεφ Φιγκόνι, του οποίου η δουλειά εξακολουθεί να είναι παγκοσμίως γνωστή έναν αιώνα αργότερα.

Αυτό το αυτοκίνητο θα γίνει μάλλον το ακριβότερο που έχει πωληθεί ποτέ στις δημοπρασίες του Σκοτσντέιλ, ένα ρεκόρ που κατέχει σήμερα η Mercedes-Benz 540 K Special Roadster του 1937, η οποία άλλαξε χέρια για 9,9 εκατομμύρια δολάρια το 2016.