Tata Motors, μητρική εταιρεία των Jaguar και Land Rover, ανακοίνωσε ότι προσέλαβε τον Τιερί Μπολορέ, 57 ετών, ως νέο CEO των δύο βρετανικών μαρκών.

Ο Μπολορέ, ο οποίος απολύθηκε από τη θέση του ως διευθύνων σύμβουλος της Renault τον περασμένο Οκτώβριο, θα αντικαταστήσει τον Ραλφ Σπεθ στα ηνία της JLR από τις 10 Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με την παραπάνω ανακοίνωση.

«Θα είναι τιμή μου να ηγηθώ αυτής της υπέροχης εταιρείας, σε μια κρίσιμη καμπή της αυτοκινητοβιομηχανίας, ίσως την πιο κρίσιμη της σύγχρονης εποχής», δήλωσε ο Μπολορέ.

Jaguar/Land Rover

Ποιος είναι ο Μπολορέ

Ο 57 ετών Γάλλος μάνατζερ ξεκίνησε την καριέρα του στη Michelin, σε διευθυντικές θέσεις σε όλο τον κόσμο, συνέχισε στην πολυεθνική Faurecia και το 2012 προσελήφθη στο γκρουπ της Renault. Τον Ιανουάριο του 2019 ανέλαβε τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου, από την οποία αποπέμφθηκε σε λίγους μήνες, τον Οκτώβριο του ίδιου έτους.

Σύμφωνα με διεθνείς αναλυτές, ο Μπολορέ “πλήρωσε” την εξαιρετική του σχέση και συνεργασία με τον πρώην ισχυρό άνδρα της συμμαχίας Renault, Nissan και Mitsubishi, του Κάρλος Γκον. Ο Γκον κατηγορήθηκε και συνελήφθη για οικονομικά σκάνδαλα και σήμερα ζει φυγόδικος στο Λίβανο, όπου απέδρασε από τον Ιαπωνία.

Η μετάβαση

Ο Σπεθ, ο σημερινός CEO της JLR θα γίνει 65 ετών το Σεπτέμβριο και έχει αυτή τη θέση από το 2010. Θα αποσυρθεί από αυτή, αλλά θα παραμείνει ως μη εκτελεστικός αντιπρόεδρος της αυτοκινητοβιομηχανίας. Υπό τον Σπεθ, η JLR επιδίωξε μια σημαντική παγκόσμια επέκταση, προσθέτοντας νέα εργοστάσια στην Κίνα, τη Βραζιλία και τη Σλοβακία, ωστόσο, η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετώπισε μεγάλα οικονομικά προβλήματα το 2019.

Η JLR είχε ξεκινήσει ένα πλάνο εξυγίανσης και μείωσης του κόστους, ώστε να αντιμετωπίσει την πτώση των πωλήσεων στους κινητήρες ντίζελ, στους οποίους είχε επενδύσει. Αυτό τη βοήθησε να επιστρέψει στα κέρδη πριν πληγεί από την πανδημία, η οποία ωστόσο απέφερε απώλεια 422 εκατομμυρίων λιρών προ φόρων για το οικονομικό έτος έως τις 31 Μαρτίου.

Ο Μπολορέ αναλαμβάνει μια εταιρεία που κατασκευάζει περίπου 500.000 αυτοκίνητα το χρόνο και έχει αυτή τη στιγμή να λύσει αρκετά ζητήματα. Ένα από αυτά αφορά στην Jaguar, η οποία έχει χαμηλότερη απόδοση από τη μάρκα Land Rover. Όσον αφορά στον απαραίτητο εξηλεκτρισμό της γκάμας των μελλοντικών της μοντέλων, η Jaguar/Land Rover συνεργάζεται με την BMW.

Τα οικονομικά προβλήματα της JLR τα προηγούμενα χρόνια πυροδότησαν εντός του 2019 φήμες ότι η μητρική TATA ψάχνει αγοραστή για να πουλήσει τις ιστορικές βρετανικές μάρκες. Κάτι τέτοιο όμως διαψεύστηκε από την ινδική εταιρεία.

«Ο Όμιλος Tata αναγνωρίζει και εκτιμά ιδιαίτερα τις μελλοντικές δυνατότητες της Jaguar Land Rover», δήλωσε ο πρόεδρος του ομίλου Ναταράιαν Τσαντρασεκαράν. «Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αυτή η εταιρεία είναι ο βασικός πυλώνας για την παγκόσμια παρουσία των αυτοκινήτων μας - μια παρουσία που σκοπεύουμε να αναπτύξουμε για τα επόμενα χρόνια».

Διαβάστε ακόμα

https://www.reader.gr/news/aytokinito/321439/dokimi-toy-land-rover-discovery-sport-d180-pics-vid?utm_source=rdrArticles&utm_medium=ReadMore&utm_campaign=bottom_1

https://www.reader.gr/news/aytokinito/334772/ptosi-kai-ton-ioynio-stin-eyropaiki-agora-aytokinitoy?utm_source=rdrArticles&utm_medium=ReadMore&utm_campaign=bottom_2