Το νέο Suzuki Ignis είναι ένα αντικειμενικά σπάνιο αυτοκίνητο. Κατασκευασμένο εξ’ αρχής με στόχο να ενσωματώσει την υβριδική τεχνολογία, αποτέλεσε τον προπομπό της Suzuki στο στόχο της για ιδανική ισορροπία μεταξύ των μειωμένων ρύπων και της υψηλής απόδοσης. Η υβριδική τεχνολογία εξασφαλίζει μοναδικά πλεονεκτήματα στο Ignis. Η Suzuki, με την απόφασή της να προσφέρει όλα τα μοντέλα της γκάμας της σε υβριδικές εκδόσεις, πραγματοποιεί ένα τεχνολογικό άλμα με στόχο όχι μόνο τη συμμόρφωσή της με τους πιο πρόσφατους και τους μελλοντικούς κανονισμούς εκπομπής ρύπων της Ε.Ε. Δέσμευσή της αποτελεί κάτι πολύ περισσότερο: να προσφέρει την τέλεια ισορροπία μεταξύ απόδοσης, ποιότητας και μειωμένου περιβαλλοντικού αποτυπώματος.

Πιάστε με αν μπορείτε

Κάτω από το καπό του νέου Suzuki Ignis βρίσκεται ο εξαιρετικός τετρακύλινδρος κινητήρας των 1.242 κ.εκ., που αποδίδει 90 ίππους ισχύος. Μια γεννήτρια ISG, που τροφοδοτείται από μπαταρία ιόντων λιθίου, υποβοηθά τον κινητήρα στην εκκίνηση και σε συνθήκες έντονου φορτίου, συνθέτοντας ένα υβριδικό σύνολο. Ταυτόχρονα το σύστημα ISG λειτουργεί ως μίζα για το σύστημα αυτόματης απενεργοποίησης και ενεργοποίησης του κινητήρα (start/stop) αλλά και ως γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας κατά τη φάση που ο οδηγός δεν πατά γκάζι.

Χάρη στην υβριδική τεχνολογία που ενσωματώνει, το νέο Suzuki Ignis είναι ταυτόχρονα ταχύτατο και πολύ οικονομικό. Η μέγιστη ταχύτητά του φτάνει στα 170 χλμ./ώρα, ενώ για την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα αρκούν 11,8 δλ. Παρά τις εξαιρετικές για την κατηγορία του επιδόσεις, το Ignis δεν απαιτεί παρά 4,3 λίτρα αμόλυβδης βενζίνης για κάθε 100 χιλιόμετρα, με εκπομπή ρύπων 98 γρ./χλμ. Τα στοιχεία αυτά συνθέτουν ένα ιδιαίτερα οικονομικό στη χρήση αυτοκίνητο, το οποίο πληρώνει ετήσια τέλη κυκλοφορίας μόλις 88 ευρώ.

Με τέτοια οικονομία αλλά και τόσο σπιρτόζικο χαρακτήρα, το νέο Suzuki Ignis είναι απολαυστικό στις αστικές μετακινήσεις, χωρίς ταυτόχρονα να επιβαρύνει τον κάτοχό του υπέρμετρα. Και αν το ζητούμενο είναι η καθημερινή κίνηση στην πόλη και οι αποδράσεις το Σαββατοκύριακο, το νέο Suzuki Ignis έχει και πάλι τη λύση.

Ξανά – πιάστε με αν μπορείτε

Με μήκος μόλις 3,7 μέτρα το νέο Suzuki Ignis είναι το αυτοκίνητο που ο καθένας θα ήθελε να οδηγεί στην πόλη. Με βάρος που ξεκινά μόλις από τα 835 κιλά, είναι ταυτόχρονα ευέλικτο και άμεσο, ενώ η εξαιρετική ορατότητα που προσφέρει το υπερυψωμένο αμάξωμα διευκολύνει πολύ στη στάθμευση αλλά και στην εποπτεία της πυκνής κίνησης εμπρός. Όσοι προσέξουν την απόσταση των 18 εκατοστών του νέου Suzuki Ignis από το έδαφος θα υποψιαστούν ότι αυτό το συμπαγές αυτοκίνητο πόλης δεν είναι φτιαγμένο σαν SUV. Είναι ένα πραγματικό SUV. Η μεγάλη απόσταση από το έδαφος συνδυάζεται με τετρακίνηση στην έκδοση AllGrip Auto και μάλιστα στην πιο ευφυή μορφή της. Διότι το σύστημα αναλαμβάνει να μεταφέρει αυτόματα την κίνηση στους πίσω τροχούς αμέσως μόλις υπάρχει η παραμικρή ολίσθηση των εμπρός. Έτσι ο οδηγός απολαμβάνει πάντα τη μέγιστη πρόσφυση και πρόσβαση σε όλα τα εδάφη, χωρίς να χρειάζεται να κάνει την παραμικρή κίνηση.

Σε συνδυασμό με τις εξαιρετικές επιδόσεις που εξασφαλίζει το υβριδικό σύστημα κίνησης, το τόσο μικρό σε μέγεθος αλλά και τόσο μεγάλο σε δυνατότητες Ignis μπορεί να δείξει το δρόμο σε πολλά SUV πολλαπλάσιου μεγέθους –όποιος και αν είναι ο δρόμος.

Η τέχνη της χωροταξίας

Η ευφυής σχεδίαση του αμαξώματος του νέου Suzuki Ignis αλλά και η άψογη εκμετάλλευση του εσωτερικού, δημιουργούν ένα μικρό θαύμα ευρυχωρίας σε σχέση με τις εξωτερικές διαστάσεις. Χάρη στην πρωτοποριακή υβριδική τεχνολογία, η επιπλέον μπαταρία και η γεννήτρια του συστήματος δεν κλέβουν τον παραμικρό χώρο στο εσωτερικό, το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση τέσσερις ενήλικες επιβάτες και έως 267 λίτρα αποσκευών. Το υπερυψωμένο αμάξωμα και το μεγάλο άνοιγμα  των θυρών καθιστούν την επιβίβαση και την αποβίβαση στο Ignis πανεύκολη διαδικασία, ενώ η πρακτικότητα απογειώνεται χάρη στο συρόμενο πίσω κάθισμα. Το οποίο μάλιστα είναι και διαιρούμενο, δίνοντας μοναδικές λύσεις συνδυασμού μεταφοράς επιβατών και ογκωδών αποσκευών.

Αισθητικά το εσωτερικό του νέου Suzuki Ignis είναι μια αποκάλυψη, με προσεγμένους συνδυασμούς έντονων χρωμάτων, λιτό σχεδιαστικά αλλά πολύ σύγχρονο ταμπλό, πληρέστατο εξοπλισμό και μοναδική αίσθηση φωτεινότητας και εποπτείας. Αξίζει να σημειωθεί η ύπαρξη σπάνιων στην κατηγορία στοιχείων εξοπλισμού, όπως το Hill Descent Control της τετρακίνητης έκδοσης για αυτόματη κίνηση σε απότομες κατωφέρειες, το hill hold control για τη συγκράτηση του αυτοκινήτου σε απότομες ανωφέρειες κατά την εκκίνηση, το σύστημα αυτόματης πέδησης Dual Camera Brake Support και φυσικά ο αυτόματος κλιματισμός και το προηγμένο σύστημα multimedia με οθόνη αφής 7’’ και navigation στην έκδοση GLX. Εργονομικά υπάρχει αρμονία από τα χειριστήρια έως και τους διακόπτες, ενώ οι διαθέσιμοι χώροι αποθήκευσης και οι θήκες βρίσκονται σε πολλά και προσεκτικά επιλεγμένα σημεία.

Υπέροχο να το θέλεις, να το οδηγείς και να το έχεις

Η υβριδική τεχνολογία του Suzuki Ignis έχει μόνο πλεονεκτήματα. Εξασφαλίζει ελάχιστη κατανάλωση καυσίμου, έχει αντίστοιχο ή και μικρότερο κόστος συντήρησης σε σχέση με συμβατικά μοντέλα, εξαιρετικά χαμηλά ετήσια τέλη κυκλοφορίας και είναι η μόνη στην κατηγορία αυτή που συνδυάζεται με τετρακίνηση.  Μάλιστα με την τιμή του Suzuki Ignis να ξεκινά από τα 12.190 ευρώ, κάθε οδηγός μπορεί πλέον να απολαύσει τα οφέλη της υβριδικής τεχνολογίας. Στα παραπάνω, αρκεί να προστεθούν τα 7 χρόνια εγγύησης, για να καταστήσουν το Suzuki Ignis Hybrid τη μοναδική επιλογή, τόσο με το συναίσθημα όσο και με τη λογική, που μπορεί να κάνει κανείς.