Με 1.500 ίππους από τον W16 κινητήρα των 8.0 λίτρων με τα 4 τούρμπο να φτάνουν στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, η Divo μπορεί να φέρει επάξια τον τίτλο drama queen. Το hypercar της υπό γερμανική κυριαρχία γαλλικής εταιρείας δεν φιλοδοξεί να σπάει τα κοντέρ που μετρούν τελική ταχύτητα, αφήνει όμως άναυδα τα χρονόμετρα, φτάνοντας από στάση τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,4 δλ.

Βλέπετε η Divo διαθέτει ακριβώς το ίδιο powertrain με την αδελφή Chiron, το έτερο hypercar της Bugatti που έχει καταλάβει το θρόνο της speed queen. Δεν είναι όμως ρυθμισμένη για τελικές, αλλά για μια τιμή επιτάχυνσης της βαρύτητας στις στροφές που κάνει κάθε άλλο τετράτροχο παραγωγής να κοκκινίζει σαν παντζάρι: 1,6 g επιτυγχάνει, χάρη στα νέα αεροδυναμικά βοηθήματα που εξασφαλίζουν κάθετη δύναμη 90 κιλά μεγαλύτερη από τα 180 κιλά που παράγει η Chiron.

Αλλαγές στην ανάρτηση, με μεγαλύτερο κάμπερ τροχών και μείωση του βάρους κατά 35 κιλά, αποφέρουν ένα αποτέλεσμα, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, 5 δευτερολέπτων ταχύτερου γύρου στην πίστα υψηλών ταχυτήτων στο Nardo, σε σχέση με την ήδη τερατώδη Chiron.

Με περίπου 1.900 κιλά βάρος, παρά το ανθρακονημάτινο αμάξωμα, και πάλι η Divo δεν είναι αυτό που λέμε race replica. Για να την οδηγήσεις πολύ – πολύ γρήγορα, πρέπει να έχεις θράσος, θάρρος και εξαιρετικές ικανότητες. Πολύ όμως περισσότερο, πρέπει να έχεις χρήμα. Βλέπετε η «στριφτερή» Bugatti μπορεί να έχει μικρότερη τελική και μικρότερο βάρος, αλλά η τιμή της είναι διπλάσια σε σχέση με αυτή της Chiron. Θα φτάνει, λοιπόν, κοντά στα 5.000.000€ ανάλογα και με την εξατομίκευση που θα επιθυμεί ο ιδιοκτήτης. Αυτός, εκτός από πολύ χρήμα, θα πρέπει να διαθέτει και εξαιρετικές γνωριμίες, για να προλάβει –ή καλύτερα για να έχει ήδη προλάβει- να κλείσει μια από τις μόλις 40 Divo που θα κατασκευαστούν. Πέραν του αριθμού αυτού, οι υπόλοιποι θα πρέπει να αρκεστούν σε Chiron ενώ, για το πλήθος υμών, οι εικόνες του Bestever είναι η αμέσως καλύτερη επιλογή.