Τον Απρίλιο του 2017 είχε παρουσιάσει η Citroen το C5 Aircross στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης και ακολούθως το λανσάρισε στην κινέζικη αγορά. Το γαλλικό  μοντέλο θα κάνει όμως τώρα και το ευρωπαϊκό του βήμα, καθώς αναμένεται στη Γηραιά Ήπειρο το τελευταίο τρίμηνο του 2018, για να καλύψει το κενό της Citroen στα μικρομεσαία SUV.

O εξωτερικός σχεδιασμός του C5 Aircross ακολουθεί τα γνωστά χαρακτηριστικά των νέων μοντέλων της Citroen με τους προβολείς της μάσκας σε τρεις διαφορετικές ζώνες και τα  προστατευτικά μαξιλαράκια του αμαξώματος με την ονομασία Airbumps. Το νέο  SUV της μάρκας αγαπά την ποικιλία και την εξατομίκευση προσφέροντας πέντε επιλογές χρωμάτων στο εσωτερικό του και 30 διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς εξωτερικά.

Το μήκος του πεντάθυρου μοντέλου ανέρχεται σε 4,50 μ., όσο δηλαδή περίπου και του VW Tiguan των 4,49 μ., ενώ και οι δύο ανταγωνιστές διαθέτουν 2,73 μ. μεταξόνιο, με το C5 Aircross να απέχει 23 εκατοστά από το έδαφος. Σήμα κατατεθέν του σαλονιού είναι η υψηλή του μεταβλητότητα, αφού προβλέπονται πίσω τρία χωριστά και κυλιόμενα καθίσματα, με αποτέλεσμα να αυξομειώνεται ο όγκος του χώρου αποσκευών στην πενταθέσια διάταξη μεταξύ 580 και 720 λίτρων. Αν πέσουν μάλιστα οι πλάτες των πίσω καθισμάτων, τότε εκτοξεύεται ο όγκος του χώρου φόρτωσης στα 1.630 λίτρα.

Στο εσωτερικό υπάρχει απέναντι από τον οδηγό μία ψηφιακή οθόνη οργάνων 12,3 ιντσών, καθώς επίσης άλλη μία οθόνη αφής οκτώ ιντσών στην κεντρική κονσόλα. Το Citroen C5 Aircross δεν θα διατίθεται με κλασική τετρακίνηση, αλλά με το σύστημα ‘’Advanced Grip Control’’ για βελτίωση της πρόσφυσης σε ολισθηρά οδοστρώματα κατά τα πρότυπα των «αδελφών» Peugeot 3008 και 5008 και του Opel Grandland X. Επίσης θα διαθέτει τις νέες αναρτήσεις Progressive Hydraulic Cushions (PHC) για καλύτερη άνεση και φιλτράρισμα των κραδασμών, τις οποίες πρωτογνωρίσαμε πρόσφατα στο ανανεωμένο Citroen C4 Cactus.

Το ευρωπαϊκό λανσάρισμα του μεσαίου SUV της Citroen θα γίνει με δύο κινητήρες βενζίνης και ισάριθμους πετρελαίου. Η βασική έκδοση βενζίνης θα αποδίδει 130 ίππους σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και η δυνατότερη των 180 αλόγων θα συνδυάζεται στάνταρ με αυτόματο σαζμάν οκτώ σχέσεων. Ο μικρότερος ντίζελ θα είναι ισχύος 130 ίππων με δυνατότητα επιλογής μεταξύ μηχανικού και αυτόματου κιβωτίου, ενώ ο κορυφαίος πετρελαιοκινητήρας των 180 αλόγων θα πηγαίνει υποχρεωτικά «πακέτο» με αυτόματο σαζμάν.

Εξάλλου, το C5 Aircross θα είναι το πρώτο μοντέλο της Citroen με υβριδική Plug-in τεχνολογία, που θα επιτρέπει έως 60 χιλιόμετρα αυτονομία μόνον με τον ηλεκτροκινητήρα. Η συγκεκριμένη έκδοση θα αργήσει ωστόσο να λανσαριστεί, καθώς αναμένεται στην ευρωπαϊκή αγορά περί τα τέλη του 2019.