Τα νέα SUV της Skoda, το Karoq και το Kodiaq έχουν κάνει «πάταγο» και η μεγάλη ζήτηση, έχει ως αποτέλεσμα μεγάλους χρόνους αναμονής για τους πελάτες, μέχρι να παραλάβουν τα νέα τους αυτοκίνητα. Τα υπάρχοντα εργοστάσια δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν τη ζήτηση και η Skoda έχει μπει σε διάφορες σκέψεις. Τα κορυφαία στελέχη του ομίλου της Volkswagen αναμένεται να αποφασίσουν αν τελικά θα δοθεί μια ώθηση στην παραγωγή, με τη μορφή μιας νέας επένδυσης. 

Τα δύο μοντέλα Karoq και Kodiaq κατασκευάζονται αυτή την εποχή στο εργοστάσιο στην πόλη Kvasiny της Τσεχίας, ενώ στις κεντρικές εγκαταστάσεις της Skoda, στο Mlada Boleslev της Τσεχίας, επικρατεί το…αδιαχώρητο και δεν υπάρχουν περιθώρια παραγωγής των προαναφερόμενων SUV. Αυτό αναμένεται να εξελιχθεί σε τροχοπέδη και για το μελλοντικό μικρό SUV πόλης, που ετοιμάζει η Skoda και προβλέπεται να παραχθεί στο ίδιο εργοστάσιο!

Η διοίκηση της Skoda επιθυμεί να επεκτείνει την παραγωγή των μοντέλων της με τη δημιουργία νέων μονάδων κατασκευής και θεωρεί, ότι οι ιδανικότερες χώρες γι αυτό θα ήταν η Βουλγαρία και η Τουρκία. Υπέρ των συγκεκριμένων χωρών συνηγορούν το χαμηλό κόστος εργασίας, αλλά και η γεωγραφική θέση τους σε σχέση με την Τσεχία. Ωστόσο, δεν θα είναι καθόλου εύκολο, να πείσουν η VW και η Skoda τα πανίσχυρα εργατικά συνδικάτα της Τσεχίας για μία μετάθεση της παραγωγής αυτοκινήτων στο εξωτερικό. Πριν λίγους μήνες είχε σημειωθεί μεγάλη αναστάτωση, όταν θέλησε να μεταφέρει η Skoda ένα μέρος της παραγωγής της μεγαλομεσαίας λιμουζίνας Superb στο εργοστάσιο της VW στο Έμντεν της Γερμανίας. Εκεί κατασκευάζεται το Volkswagen Passat, το οποίο γνωρίζει μέτρια επιτυχία, οπότε υπάρχει χώρος για την παραγωγή και ενός άλλου μοντέλου. Ωστόσο, η Skoda αναγκάστηκε να εγκαταλείψει αυτά τα σχέδια μετά τις σφοδρές αντιδράσεις των τσέχικων συνδικάτων.