Ο συρμός με τέσσερα βαγόνια, ξεκίνησε από το εργοστάσιο της Hitachi στη νότια Ιταλία και με έφτασε στην Ηγουμενίτσα με καράβι.

Έπειτα μεταφέρθηκε στη Θεσσαλονίκη με τράκτορες και θα μπει στις ράγες την Πέμπτη 16 Μαΐου.

«Ιστορική ημέρα για τη Θεσσαλονίκη, η οποία μετά από τα... σαράντα κύματα που πέρασε με τις τρύπες, τις καθυστερήσεις και τις μόνιμα εγκατεστημένες λαμαρίνες, σήμερα μπαίνει πια στην τελική φάση, της οργάνωσης για τη λειτουργία του Μετρό» έγραψε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε., Γιάννης Μυλόπουλος και πρόσθεσε: «Η σημερινή ημέρα είναι όμως και μια δικαίωση για όσους πιστέψαμε ότι η Θεσσαλονίκη αξίζει καλύτερα και δουλέψαμε επίμονα τα τελευταία 3-3,5 χρόνια για να γυρίσουμε σελίδα και να κάνουμε το ανέκδοτο πραγματικότητα».

Επίσης στις 20 Μαϊου θα παραδοθούν ο σταθμός του Μετρό «ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ» και μέσα στο επόμενο διάστημα ο σταθμός «ΠΑΠΑΦΗ». Επίσης έχει ήδη παραδοθεί ο σταθμός «ΣΥΝΤΡΙΒΑΝΙ».

Στο σταθμό «ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ» ξεκίνησαν οι κατασκευές για την πλάκα οροφής και η κατασκευή των διαφραγματικών τοίχων στη νότια πλευρά και μοιραία η ομώνυμη οδός «μίκρυνε» λόγω του εργοταξίου, αφήνοντας για τους οδηγούς μία λωρίδα.