Όλα τα supercars και τα hypercars κρύβουν από πίσω τους τρομερό engineering και ατέλειωτες ώρες μελέτης για το πως θα σχεδιαστεί το κάθε τι πάνω τους. Η Lamborghini όμως με την Aventador SJV, έκανε πραγματική υπέρβαση, κυρίως με το σύστημα ενεργών αεροβοηθημάτων. Η τεχνολογία ονομάζεται ALA (Aerodinamica Lamborghini Attiva) και μεταμορφώνει πραγματικά το αυτοκίνητο, ανάλογα με τις απαιτήσεις και τις συνθήκες σε πραγματικό χρόνο. 

Το σύστημα το γνωρίσαμε για πρώτη φορά στην Huracan Performante όμως στην περίπτωση της Aventador Super Veloce Jota, οι μηχανικοί της μάρκας το πήγαν ακόμη... παραπέρα. Προφανώς, πέρασαν πολλές ώρες στην αεροδυναμική σήραγγα και έχουν εξελιχθεί ειδικά κλαπέτα που ανοίγουν και κλείνουν όποτε πρέπει, ώστε να κατευθύνουν με συγκεκριμένο τρόπο τον αέρα στο αμάξωμα του ιταλικού μοντέλου. Έτσι, ο αέρας βοηθά στην επιβράδυνση και στη σταθερότητα ή απομονώνεται, ώστε η Lamborghini να «ξεγλιστρά» πιο άνετα και να επιταχύνει γρηγορότερα, προσεγγίζοντας την τελική της ταχύτητα. 

Το πτερύγιο πίσω μάλιστα, μπορεί να χωρίζεται και το ένα μισό, να έχει άλλη θέση από το άλλο, ώστε να παρέχεται κάθετη δύναμη και να «φορτίζει» τη σωστή πλευρά με επιπλέον βάρος, για παράδειγμα, όταν αυτό κρίνεται απαραίτητο από το σύστημα. Όλη αυτή η μηχανολογική αρτιότητα, μαζί με τον θηριώδη ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα των 6.5 λίτρων, με τους 770 ίππους, χάρισαν στην Aventador SVJ τον τίτλο του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ στη Γερμανία! Ο τίτλος, ανήκε μέχρι τότε στην Porsche 911 GT2 RS των 700 ίππων, η οποία με τη σειρά της είχε ξεπεράσει την Lamborghini Huracan Performante (640 ίπποι) λίγο καιρό πριν. Η Aventador SVJ έχει 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα , 0-200 χλμ./ώρα σε 8,6 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 350 χλμ./ώρα.