Η τάση της εποχής είναι πλέον σαφής και με ονοματεπώνυμο: ηλεκτρικά οχήματα. Προφανώς υπάρχουν εταιρείες με αιχμή του δόρατος στις πωλήσεις τους τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα, όμως υπάρχει και η αντίπερα όχθη, με αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες φαίνεται να μην συμμερίζονται και τόσο την παραπάνω διαπίστωση. Με ποσοστά σε πωλήσεις diesel μοντέλων να βρίσκονται κάτω ή κοντά στο 1/3 επί του συνόλου, οι αριθμοί δεν λένε ψέματα.

Αξίζει να σημειωθεί όμως, ότι παρά την αντεπίθεση της βενζίνης και την παράλληλη συνεχιζόμενη τάση για απαξίωση των diesel κινητήρων, οι τελευταίοι συνεχίζουν να αποτελούν σημαντική επιλογή για τα αγοραστικό κοινό, το οποίο αξιολογεί σύμφωνα με τις ανάγκες του, τόσο τα πλεονεκτήματα, όσο και τα μειονεκτήματα τους. Την ίδια στιγμή τα στοιχεία της Jato Dynamics σε ότι αφορά στις εταιρείες οι οποίες δεν είναι τόσο δημοφιλείς για τις diesel επιλογές τους, είναι τα εξής:

Dacia

Ποσοστό πωλήσεων diesel: 39%

Fiat

Ποσοστό πωλήσεων diesel: 36%

Hyundai

Ποσοστό πωλήσεων diesel: 32%

SEAT

Ποσοστό πωλήσεων diesel: 30%

MINI

Ποσοστό πωλήσεων diesel: 29%

Opel

Ποσοστό πωλήσεων diesel: 28%

Mazda / Honda

Ποσοστό πωλήσεων diesel: 26%

Mitsubishi

Ποσοστό πωλήσεων diesel: 23%

Suzuki

Ποσοστό πωλήσεων diesel: 8%

Toyota

Ποσοστό πωλήσεων diesel: 7%