Η εξέλιξη των εξωτερικών αερόσακων ήδη έχει ξεκινήσει και η ZF μαζί με την TRW, δύο από τους μεγάλους προμηθευτές τεχνολογιών και συστημάτων διάφορων αυτοκινητοβιομηχανιών, πιστεύουν πολύ σε αυτούς. Τα πρώτα στοιχεία λένε ότι οι εξωτερικοί αερόσακοι θα μπορούν να περιορίσουν τις συνέπειες μιας σύγκρουσης και ότι η σφοδρότητά της θα πέφτει κατά 40%, συγκριτικά με τα σημερινά μοντέλα που δεν έχουν αντίστοιχη τεχνολογία. 

Λειτουργούν στην ουσία σαν ένα μαξιλάρι που απορροφά μέρος της ενέργειας που αναπτύσσεται από τη σύγκρουση και αναπτύσσονται μέσα σε μερικά χιλιοστά του δευτερολέπτου, μόλις το σύστημα αναγνωρίσει ότι πρόκειται να γίνει τρακάρισμα. Έτσι, η πιθανότητα τραυματισμού των επιβατών περιορίζεται ακόμη περισσότερο! Ακόμη, δεν ξέρουμε πότε θα περάσουν στην παραγωγή και πόσος καιρός θα χρειαστεί μέχρι να τελειοποιηθεί η τεχνολογία. Ο αερόσακος εκτός της καμπίνας αυτοκινήτου που διατίθεται στην αγορά σήμερα είναι ο αερόσακος πεζών, χαμηλά στο εμπρός παρμπρίζ που για πρώτη φορά είδαμε στο Volvo V40.