Τα Black Cab αποτελούσαν επί χρόνια ένα από τα χαρακτηριστικότερα σήματα κατατεθέν του Λονδίνου, ωστόσο τον επόμενο χρόνο θα κάνουν…απόβαση και στους δρόμους του Παρισιού. Τα θρυλικά ταξί είναι πλέον ηλεκτροκίνητα και κατασκευάζονται από τη βρετανική εταιρεία London Electric Vehicle Company (LEVC), η οποία ανήκει στον κινέζικο όμιλο της Geely. Η Geely δεν είναι μία τυχαία εταιρεία, καθώς είναι –μεταξύ άλλων- ιδιοκτήτρια της πάλαι ποτέ σουηδικής Volvo και κατέχει σχεδόν το 10% των μετοχών της γερμανικής Daimler.

Oι Κινέζοι έσωσαν στις αρχές του 2013 τα Black Cab από το οριστικό λουκέτο, εξαγοράζοντας τη χρεωκοπημένη βρετανική εταιρεία και από τότε επιδιώκουν να επεκταθούν με τα ηλεκτροκίνητα ταξί τους, που αποδίδουν 150 ίππους, σε όλη την υφήλιο. Το Παρίσι θεωρείται προνομιακό πεδίο για την LEVC λόγω της υψηλής ατμοσφαιρικής ρύπανσης και αναμένεται να υποδεχθεί τα πρώτα μαύρα ταξί του Λονδίνου εντός του πρώτου εξαμήνου του 2019, ενώ αναμένεται να ακολουθήσουν το Όσλο και το Βερολίνο. Επίσης σε περιοχές του Αμβούργου τρέχει ήδη ένα πιλοτικό πρόγραμμα χρήσης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της LEVC για μαζική μεταφορά επιβατών σε συνδυασμό με τη θυγατρική εταιρεία των γερμανικών σιδηροδρόμων, ioki.

Οι επιβάτες λατρεύουν τα συγκεκριμένα μοντέλα, όχι μόνον εξαιτίας του ρετρό σχεδιασμού τους, αλλά επειδή προσφέρουν τεράστια ευρυχωρία σε συνδυασμό με τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες, όπως θυρίδες USB για υπολογιστές, Hotspot για Wi-Fi, αλλά και ράμπες για αναπηρικά καροτσάκια. Να σημειώσουμε ότι τα μαύρα ταξί διαθέτουν περίπου 130 χιλιόμετρα αυτονομία ως αμιγώς ηλεκτροκίνητα, η οποία όμως μπορεί να εκτοξευθεί πάνω από τα 600 χιλιόμετρα με τη μεσολάβηση ενός Range Extender, δηλαδή ενός τρικύλινδρου βενζινοκινητήρα, που λειτουργεί σαν γεννήτρια φόρτισης των μπαταριών. Όσο για τις τιμές τους, κυμαίνονται γύρω στις 60.000 ευρώ, που είναι μεν αρκετά τσιμπημένες, όμως συμφέρουν σε βάθος χρόνου λόγω του εξαιρετικά χαμηλού κόστους χρήσης των Black Cab.