Μεγάλη πτώση πωλήσεων σημείωσε το Toyota Prius στις ΗΠΑ το 2018 και συγκεκριμένα, κατά 17,7% συγκριτικά με το 2017. Το πιο πετυχημένο υβριδικό αυτοκίνητο στην ιστορία της αυτοκίνησης στοχεύει σε ένα αγοραστικό κοινό που θέλει οικολογία και τεχνολογία σε ένα ισορροπημένο πακέτο και πολλοί από τους υποψήφιους πελάτες στράφηκαν προς το Model 3 της Tesla. 

Αν συγκρίνουμε αυτά τα δύο μοντέλα μεταξύ τους θα δούμε ότι για το 2018, το Toyota Prius πούλησε 79.171 αυτοκίνητα και η Tesla παρέδωσε 114.000 Model 3. Πάντως τα στατιστικά της Toyota είναι σε γενικό βαθμό πολύ καλά αφού η εικόνα των πωλήσεων έδειξε ότι όποιος έχει στην κατοχή του μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας, στη συνέχεια επιλέγει πάλι ένα Toyota. Μόλις το 9% των ιδιοκτητών, πάνε σε άλλη μάρκα μετά, στις ΗΠΑ, οι μισοί όμως αυτού του ποσοστού πάνε στην Tesla.