Οδηγούμε στους γερμανικούς αυτοκινητόδρομους δίχως όρια την νέα Mercedes-AMG C43 4Matic με τους αφηνιασμένους 390 ίππους. Αν δεν είστε παρατηρητικοί τύποι περνά απαρατήρητη πως πρόκειται για ένα καθαρόαιμο υπεραυτοκίνητο. Οδηγούμε την νέα ανανεωμένη Mercedes-Benz C43 AMG και αισθανόμαστε προνομιούχοι. Μια ματιά στο κοντέρ το πιστοποιεί. Ταξιδεύω με 250χλμ./ώρα για τουλάχιστον ένα 5λεπτο. Τα αυτοκίνητα που βρίσκονται στην αριστερή λωρίδα, κάνουν δεξιά δίχως να χρειαστεί να τους κάνω σινιάλο με τα φώτα μου. Α! δεν σας είπα... Είμαι απολύτως νόμιμος, παρά την προκλητική ταχύτητα ταξιδίου. Βρίσκομαι φυσικά στην Γερμανία, στον αυτοκινητόδρομο Bundesautobahn 60 και έχω ξεκινήσει από το Λουξεμβούργο. Η Bundesautobahn 60 βρίσκεται στο κρατίδιο της Ρηνανίας-Παλατινάτου και είναι ελεύθερη από όρια σε αρκετά σημεία της.

Η Mercedes-AMG C43 4Matic όπως είναι το νέο όνομά της, παρά τα 250 χλμ./ώρα πηγαίνει «τρένο». Θα μπορούσε να ήταν και περισσότερα αν δεν περιορίζονταν ηλεκτρονικά. Βασικό χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου ο γμωστός 3-λιτρος, twin-turbo V6, αποδίδει πλέον 390 άλογα (+23 σε σύγκριση με την απόδοση του προηγούμενου μοντέλου) ενώ η μέγιστη ροπή των 520 Nm είναι διαθέσιμη από τις 2.500 σ.α.λ. έως και τις 5.000. Το υπερτροφοδοτούμενο σύνολο, συνδυάζεται με το νέο κιβώτιο
Speedshift TCT 9G που έχει εξελιχθεί ειδικά για την C43 4Matic, είναι σε θέση να αλλάζει σχέσεις ακόμη ταχύτερα, να επιτρέπει άμεσα κατεβάσματα 2 και 3 ταχυτήτων και να προσφέρει μια σχεδόν «χειροκίνητη» αίσθηση. Η νέα C AMG, έρχεται εφοδιασμένη και με το 4Matic σύστημα τετρακίνησης που κατανέμει την ροπή σε ποσοστό 31:69 (εμπρός-πίσω) στους δύο άξονες, ενώ η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη AMG Ride Control ανάρτηση με τον άξονα 4 συνδέσμων εμπρός και τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, αναλαμβάνει σε συνδυασμό με το ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης να κατεβάσει την πολύ μεγάλη ισχύ στην άσφαλτο.

Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 4.7 δευτερόλεπτα, με την τελική να περιορίζεται όπως είπαμε ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Την ίδια ώρα, η C43 4Matic καταναλώνει κατά μέσο όρο 9.1-9.3 λίτρα βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα, που χαρακτηρίζονται λίγα για τις επιδόσεις και την τρομερή ιπποδύναμη που έχει διαθέσιμη ο οδηγός.

Η νέα C43 4Matic ξεχωρίζει καθώς υπάρχουν αρκετές εξωτερικές διαφορές. Έχει εξοπλιστεί με νέα γρίλια, ελαφρώς διαφορετικό προφυλακτήρα που βελτιώνει και την αεροδυναμική του μοντέλου, νέα, τετραπλή απόληξη της εξάτμισης που ενσωματώνεται στον επίσης ελαφρώς ανασχεδιασμένο πίσω προφυλακτήρα και ολοκαίνουριες, αεροδυναμικά βελτιστοποιημένες ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών που φορούν ελαστικά 225/45 εμπρός και 245/40 πίσω. Βεβαίως οι προβολείς αλλά και τα πίσω φώτα είναι πλέον τεχνολογίας Mutlibeam LED. Το εσωτερικό οι σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας το «έντυσαν» με κορυφαία υλικά όπως το δέρμα και οι μικροϊνες και το διακόσμησαν με υψηλής ποιότητας και αισθητικής πινελιές όπως το αλουμίνιο ή τα ανθρακονήματα.
Ο νέος ιδιοκτήτης της C43 θα απολαύσει μια νέα εμπειρία στο εσωτερικό με την πλήρως ψηφιακή οθόνη οργάνων τα νέα συστήματα πολυμέσων με εξατομικευμένες πληροφορίες και φυσικά το ολοκαίνουργιο σύστημα διαδραστικής σχέσης του οδηγού με το αυτοκίνητο, το Mercedes me. To κουμπί εκκίνησης του κινητήρα είναι πλέον στάνταρ, οι επιβάτες κάθονται σε νέα επανασχεδιασμένα καθίσματα και νέος φυσικά είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 12,3 ιντσών. Νέο είναι το τιμόνι που βρίθει διακοπτών και συστημάτων και διαθέτει χειριστήρια ευαίσθητα στην αφή. Ανταποκρίνονται σε κινήσεις με κίνηση, όπως η οθόνη ενός smartphone.

Η λειτουργία του DISTRONIC και του συστήματος cruise control με χειριστήρια απευθείας στο τιμόνι είναι ένα ακόμα νέο χαρακτηριστικό. Βεβαίως η μεγαλύτερη αλλαγή, είναι η νέα μεγάλη υπερευρεία οθόνη HD 1920x720 στην κορυφή του ταμπλό διαγωνίου 10,25 ιντσών. Τέλος για τους μερακλήδες στον ήχο η Mercedes προσφέρει ένα εκπληκτικό High End ηχοσύστημα της Burmester.