Η περίφημη πίτσα της Pizza Hut με την τραγανή γεμιστή ζύμη πρόκειται για μια παγκόσμια επιχείρηση δισ. δολαρίων. Αλλά, όταν το 1995 η συγκεκριμένη πίτσα έκανε ντεμπούτο, όλα έδειχναν πως θα επρόκειτο σαν μια πολύ κοστοβόρα αποτυχία.

Και μετά ήρθε ο Ντόναλντ Τραμπ.

«Προσπάθησαν να την πουλήσουν εκατομμύρια φορές, εκατομμύρια διαφορετικοί τρόποι και απλά δεν πωλούσαν», σύμφωνα με στέλεχος της διαφημιστικής εταιρίας BBDO που οποία είχε αναλάβει την καμπάνια προώθησης του συγκεκριμένου προϊόντος.

Αυτό που χρειαζόταν ήταν μια κακή διασημότητα που έκανε το λάθος να τρώει την πίτσα ανάποδα, κάτι που για τη συγκεκριμένη πίτσα με τη γέμιση τυριού στην κρούστα θα ήταν, στην πραγματικότητα, ο ιδανικός τρόπος για να τη φάει κανείς.

Και, πίσω στα 1995, δεν υπήρχαν πολλοί άνθρωποι που έκαναν περισσότερα πρωτοσέλιδα για τις «λάθος» αποφάσεις τους από τον Ντόναλντ και την Ιβάνα Τραμπ.

Οι Τραμπ τότε κυριαρχούσαν στα μίντια εξαιτίας του πολύκροτου διαζυγίου τους, μετά το ρομαντικό ειδύλλιο του Ντόναλντ Τραμπ με την Μάρλα Μαπλς

Το διαζύγιο ήταν παντού στις εφημερίδες και οι Ντόναλντ και Ιβάνα Τραμπ τσακώνονταν και μισούσε τόσο ο ένας τον άλλο που κανείς στην Αμερική δε μπορούσε να τους φανταστεί ξανά μαζί.

Οι υπεύθυνοι της διαφημιστικής δεν περίμεναν ότι το ζεύγος Τραμπ θα έλεγε το «ναι» στο διαφημιστικό. Αλλά, τελικά συμφώνησαν και η διαφήμιση γυρίστηκε και απλά ήταν μια τεράστια επιτυχία.

Τα στελέχη της Pizza Hut δήλωσαν ότι οι από τότε οι πελάτες άρχισαν να τρώνε τη συγκεκριμένη πίτσα. Το συγκεκριμένο προϊόν απέφερε 300 εκατ. δολ. επιπλέον στην Pizza Hut, μόνο τον πρώτο χρόνο και πολύ γρήγορα μετατράπηκε σε μια επιχείρηση δισ. δολ. για την εταιρεία.

Δείτε εδώ τη διαφήμιση.