Τα 10 πιο εντυπωσιακά στοιχεία για τη μεγαλύτερη γέφυρα στον κόσμο

Τα 10 πιο εντυπωσιακά στοιχεία για τη μεγαλύτερη γέφυρα στον κόσμο

Η κατασκευή της χρειάστηκε 9 χρόνια και γέννησε σειρά αντιπαραθέσεων, το αποτέλεσμα όμως ήταν η Κίνα να μπορεί να υπερηφανεύεται πως δημιούργησε τη μεγαλύτερη γέφυρα πάνω από θάλασσα στον κόσμο.

Συγκεκριμένα, η γέφυρα Χονγκ Κονγκ-Ζουχάι-Μακάο έχει μήκος 54 χλμ και αποτελεί μέρος ενός γενικού σχεδίου για τη δημιουργία ενός παγκόσμιου κόμβου επιστήμης και τεχνολογίας, με την ένωση δύο πόλεων, του Χονγκ Κονγκ και του Μακάο.

Με οικονομική απόδοση ύψους 1,5 τρις. δολαρίων, η νέα μέγα-περιοχή, η περιοχή του Μεγάλου Κόλπου όπως ονομάζεται – προορίζεται για να ανταγωνιστεί την παγκόσμια κοιτίδα των υπολογιστών, Silicon Valley, στις ΗΠΑ. Το μεγαλόπνοο σχέδιο συμπεριλαμβάνει την κατασκευή ενός τρένου-σφαίρα με κόστος 11 δις δολ, το οποίο άνοιξε τον Σεπτέμβριο.

Μέχρι σήμερα, η γέφυρα δεν είναι ανοικτή στη δημόσια συγκοινωνία και επιτρέπεται να τη διασχίζουν ορισμένα μόνο οχήματα με ειδικές άδειες.

Κάποιοι την αντιμετωπίζουν ως μια τεράστια σπατάλη χρημάτων, άλλοι εμφανίζονται ενθουσιασμένοι που θα ενώσει την κουλτούρα και την οικονομία της περιοχής, φέρνοντας σε επαφή έως και 70 εκατ. ανθρώπους.

Δείτε παρακάτω 10 από τα πιο σπουδαία χαρακτηριστικά της μεγαλύτερη γέφυρας του πλανήτη:

Η γέφυρα των 20 δισ. δολ. ισούται σε μήκος με 20 γέφυρες του Σαν Φρανσίσκο

Είναι σχεδιασμένη για να έχει διάρκεια ζωής μεγαλύτερη από 100 χρόνια και να αντέχει σε τεράστιες καταιγίδες και ισχυρούς σεισμούς

Είναι κατασκευασμένη από 420.000 τόνους ατσάλι, αρκετούς για 60 Πύργους του Άιφελ

Οι πυλώνες της γέφυρας είναι εμπνευσμένοι από τους κινεζικούς κόμπους, τα κινεζικά λευκά δελφίνια, και τα πανιά ενός πλοίου

Οι περιβαλλοντολόγοι ανησυχούν ότι η γέφυρα θα αναστατώσει την επιβίωση των κινεζικών λευκών δελφινιών

Οι καμπύλες της γέφυρας έχουν σχεδιαστεί ώστε να θυμίζουν φίδι

Ένα υποβρύχιο τούνελ 6,5 χλμ ενώνει 2 τεχνητά νησιά, τα οποία βοηθούν στη σταθερότητα της κατασκευής

Εννέα εργάτες έχασαν τη ζωή τους και πάνω από 200 τραυματίστηκαν κατά τη διάρκεια της κατασκευής της

Κάποιοι έμειναν να αναρωτιούνται για την σταθερότητα της κατασκευής όταν είδαν τα μπλοκ από τσιμέντο για την απορρόφηση της δύναμης των κυμάτων να παρασύρονται στη θάλασσα

Τουλάχιστον 40 χιλ. οχήματα αναμένεται να τη διασχίζουν καθημερινά