Το κατάστημα της σουηδικής αλυσίδας επίπλων στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα «έφτιαξε» τα τρία αυτά σαλόνια, αποκλειστικά με δικά της προϊόντα, στο πλαίσιο μια καινούριας καμπάνιας και το πρακτορείο που ανέλαβε να «τρέξει» το πρότζεκτ είπε ότι πήρε δύο μήνες να βρουν τα σωστά κομμάτια.

«Έψαξαν εκατοντάδες αντικείμενα για να βρουν τα τέλεια κομμάτια που θα “ζωντάνευαν” τα εμβληματικά αυτά δωμάτια από τις τρεις σειρές που έχουν γράψει ιστορία στην τηλεόραση», λέει ο  Vinod Jayan, διευθύνων σύμβουλος της Ikea στα ΗΑΕ. «Το αποτέλεσμα είναι η απόδειξη του τι αντιπροσωπεύει η Ikea: το μέρος που μπορεί να κάνει πραγματικότητα ό,τι βλέπει ή φαντάζεται κανείς».

Τα μόνα προϊόντα που δεν είναι από τα καταστήματα των Ikea είναι τα ηλεκτρονικά και τα βιβλία.