Η μελέτη, που έγινε από ερευνητές του Πανεπιστημίου του Ιλινόις, δείχνει ότι η ζωή στον Άρη είναι πιθανό να μοιάζει με «φετουτσίνι», δηλαδή επίπεδα ζυμαρικά που μοιάζουν με κορδέλα.

Οι επιστήμονες ισχυρίζονται ότι τα ρομπότ που σαρώνουν την επιφάνεια του Άρη πρέπει να επικεντρωθούν σε βράχια που μοιάζουν με φετουτσίνι, καθώς αυτό θα μπορούσε να υποδεικνύει την παρουσία βακτηρίων.

Το βακτήριο, που ονομάζεται «Sulphuri», συνήθως βρίσκεται σε περιοχές με πολύ χαμηλά επίπεδα οξυγόνου και μπορεί να επιβιώσει σε εξαιρετικά υψηλές θερμοκρασίες καθώς και στην έκθεση στο υπεριώδες φως.

Τα πετρώματα στον Άρη

Ο Μπρους Φουκ, ο οποίος ήταν επικεφαλής της μελέτης, δήλωσε: «Αυτό το βακτήριο είναι ο πρωταρχικός υποψήφιος για την αποικιοποίηση του Άρη και άλλων πλανητών».

Το Sulfuri δημιουργεί το σχηματισμό κρυσταλλικών σχηματισμών πετρωμάτων που μοιάζουν με στρώματα ζυμαρικών.

Ο Δρ Φουκ εξήγησε: «Αυτά σχηματίζουν καλώδια Sulfuri τα οποία μοιάζουν απίστευτα με τα ζυμαρικά φετουτσίνι».

Στη μελέτη, η ομάδα συνέλεξε καλώδια Sulphuri από το Mammoth Hot Springs στο Εθνικό Πάρκο του Yellowstone - και τα μέλη ... χρησιμοποίησαν πραγματικά πιρούνια ζυμαρικών για να συλλέξουν τα δείγματα τους!

Μια ανάλυση των καλωδίων αποκάλυψε ότι οι πρωτεΐνες στην βακτηριακή επιφάνεια επιταχύνουν τον ρυθμό με τον οποίο ανθρακικό ασβέστιο κρυσταλλώνεται «1 δις φορές πιο γρήγορα από ό,τι σε οποιοδήποτε άλλο φυσικό περιβάλλον στη Γη».