Ειδικότερα σύμφωνα με έρευνα της Deloitte, το 57% των Millennials προτιμά να ταξιδεύει ανά τον κόσμο, το 49% προτιμά να αγοράσει ένα σπίτι και μόλις το 39% προτιμά να αποκτήσει παιδιά. 

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, πρόκειται για μια γενιά εξίσου φιλόδοξη με τις προηγούμενες, επηρεασμένη από συνεχείς κοινωνικές και οικονομικές ανακατατάξεις, με την πλειοψηφία των εκπροσώπων των Millennials και Generation Zs, να θέτουν σε προτεραιότητα τον πλούτο και τους υψηλούς μισθούς. 

Η επιθυμία τους να «κάνουν τη διαφορά» είναι εμφανής, τόσο από τις προσωπικές τους ανησυχίες - η κλιματική αλλαγή και το περιβάλλον είναι δύο από τα σημαντικότερα ζητήματα που ανέδειξαν - όσο και από τους παράγοντες που εξετάζουν κατά την επιλογή καταναλωτικών προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και εργοδοτών.

Η οικονομική αισιοδοξία, η θεσμική εμπιστοσύνη και η κοινωνική κινητικότητα

Η πρόβλεψη των ερωτηθέντων για την οικονομική βελτίωση μειώθηκε στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων 6 ετών. Μόνο το 26% των ερωτηθέντων αναμένει ότι οι οικονομικές συνθήκες στις χώρες τους θα βελτιωθούν το επόμενο έτος, συγκριτικά με 45% πριν από ένα χρόνο. Η ανισότητα των εισοδημάτων και η ανεργία αναφέρθηκαν ως κορυφαίες προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα ο κόσμος και είναι πιθανώς παράγοντες που επηρεάζουν τις απαισιόδοξες απόψεις τους για την οικονομία.

Όπως και σε προηγούμενες έρευνες, οι συμμετέχοντες εξέφρασαν αρνητική άποψη για τους πολιτικούς και θρησκευτικούς ηγέτες, με το 73% να δηλώνει ότι οι πολιτικοί ηγέτες αποτυγχάνουν να έχουν θετικό αντίκτυπο στον κόσμο και τα 2/3 των ερωτηθέντων να υποστηρίζουν το ίδιο και για τους θρησκευτικούς ηγέτες. Περίπου το 45% των Millennials αναφέρει ότι δεν έχει καμία απολύτως εμπιστοσύνη, ούτε στους μεν, ούτε στους δε, ως πηγές αξιόπιστων πληροφοριών.

Το συνεχώς εξελισσόμενο τοπίο της τεχνολογίας και των μέσων ενημέρωσης προκαλεί ανησυχίες αναφορικά με την ιδιωτικότητα και την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο

Η εμπιστοσύνη των Millennials και της Gen Z στα μμε είναι χαμηλή. Το 43% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι τα παραδοσιακά μέσα έχουν αρνητικό αντίκτυπο στον κόσμο και το 27% εξέφρασε μηδενική εμπιστοσύνη στα μέσα ενημέρωσης. Όσον αφορά τα social media, το 71% των Millennials αισθάνεται αρκετά ή πολύ καλά με τη χρήση που κάνει στις ψηφιακές συσκευές και στα κοινωνικά δίκτυα. Ωστόσο, το 64% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι θα ήταν υγιές να μειώσει την ενασχόληση με τα κοινωνικά δίκτυα, με το 41% να εύχεται να μπορούσε να σταματήσει εντελώς να τα χρησιμοποιεί.

Οι γενιές αυτές παρουσιάζονται αρκετά επιφυλακτικές όσον αφορά την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 79% των Millennials δήλωσε ότι ανησυχεί πως θα πέσει θύμα ηλεκτρονικής απάτης. Ομοίως, το 78% ανησυχεί για τον τρόπο με τον οποίο οι οργανισμοί μοιράζονται προσωπικά δεδομένα μεταξύ τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα της ανησυχίας των Millennials προς τους οργανισμούς που μοιράζονται τα προσωπικά τους δεδομένα, είναι πως το 1/4 έχει τερματίσει κάποια καταναλωτική του σχέση εξαιτίας της αδυναμίας των εταιρειών να τα προστατεύουν.