Η Volkswagen είχε ανακοινώσει από τον Σεπτέμβριο του 2018 ότι θα δημιουργήσει μία τελευταία έκδοση του μοντέλου πριν σταματήσει εντελώς την παραγωγή του το 2019.

Οι τελευταίοι «σκαραβαίοι» παράχθηκαν σε εργοστάσιο στην Πουέμπλα του Μεξικού, ενώ εταιρία γιόρτασε με ειδική τελετή στο εργοστάσιο την παύση της παραγωγής.

Πλέον ο χώρος που θα υπάρξει, θα χρησιμοποιηθεί για μια νέα μικρά και οικονομικά SUV ειδικά διαμορφωμένα για την αμερικάνικη αγορά.

Ο Σκοτ Κίοχ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen Αμερικής, δήλωσε «Είναι αδύνατο να φανταστείς την Volkswagen χωρίς τον σκαραβαίο».

Πλέον οι εποχές έχουν αλλάξει δραματικά από το απόγειο της δόξας του «σκαραβαίου», τώρα οι καταναλωτές προτιμούν τα πιο ευρύχωρα αυτοκίνητα όπως τα SUV.

Η υστεροφημία του πηγαίνει πίσω στη δεκαετία του '30, όταν ο δημιουργικός μηχανικός Φέρντιναντ Πόρσε, γνωστός από τη διάσημη αυτοκινητοβιομηχανία πολυτελών αυτοκινήτων, αποφάσισε να σχεδιάσει ένα «αυτοκίνητο για ανθρώπους» ή Volkswagen στα γερμανικά.

Ο Πόρσε σχεδίασε το όχημα μετά από εντολή του Χίτλερ, ωστόσο η παραγωγή του οχήματος ξεκίνησε μετά το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο.

Η φήμη του αυτοκινήτου εδραιώθηκε από την ταινία της Walt Disney του 1968, «The Love Bug», στα ελληνικά μεταφράστηκε ως «Κατσαριδάκι... Αγάπη μου». Η ταινία πραγματεύεται την ιστορία ενός ανθρωπόμορφου «σκαραβαίου» του Χέρμπι που συμμετέχει σ' έναν αγώνα αυτοκινήτων στην Καλιφόρνια.

Οι νέες γενιές του αμαξιού δημιουργήθηκαν το 1998 και το 2012.

Η παραγωγή των κλασσικών μοντέλων σταμάτησε σταμάτησε το 2003 στο Μεξικό, ενώ κατά τα 65 χρόνια που υπήρχε το αυτοκίνητο, παράχθηκαν περισσότερα από 21 εκατομμύρια μοντέλα.

Όπως ανέφερε η εταιρία ο τελευταίος «σκαραβαίος» που θα βγει από τη γραμμή παραγωγής θα εκτεθεί στο μουσείο της Volkswagen στην Πουέμπλα.

Πηγή: CNN